Skip to main content

Ik heb op 27 november de iphone 12 groen besteld maar helaas, het is niet meer leverbaar. Nu wacht ik graag op de telefoon maar de actie voor de korting op de airpods is al verlopen. Aangezien ik geen imei code in kan voeren (omdat ik nog geen telefoon heb) kan ik het formulier ook niet compleet invullen. Is er verlenging mogelijk voor de actie?

Ik lees graag mee. Voor mij hetzelfde probleem. Op 23-11 een iPhone12 besteld. Helaas lange levertijd. Ik heb speciaal gewacht op deze actie vanwege de AirPods actie. 
Is een verlenging van de actie mogelijk?


Ik heb te horen gekregen dat ze nog niet weten wanneer ze kunnen leveren. Dus ik heb vandaag maar de iPhone 11 gehaald. Jammer van de actie maar ik heb een goed werken telefoon nodig voor werk.


Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. 

Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525.

Dat kan nog t/m 20 december, maar deze acties zijn al eerder verlengd i.v.m. levertijden.


Bedankt RBxx, 

Deze black friday actie liep oorspronkelijk al tot 20 december. Dus is niet verlengd.

Ik heb dit zelf op 23-11 gecontroleerd en op mijj kalender genoteerd. 
 

Ik zou toch graag een antwoord van kpn zien. 


Hoi@IlonaD78  Ik refereerde aan de eerdere acties die verlengd zijn en sprak mijn verwachting uit dat dit deze keer ook het geval zal zijn. Een KPN moderator zal hier ook nog langs komen, maar door de drukte kan dat een paar dagen duren.


Ah, ok! Sorry dat ik het verkeerd begrepen heb. 
Ik wacht nog even af. 


Hoi!

Vanwege het lever termijn hebben we de uiterlijke aanmelddatum nu uitgesteld naar 20 december. Als dit alsnog problemen oplevert is de verwachting dat we de datum opnieuw gaan uitstellen. 


Beste 

Hoi!

Vanwege het lever termijn hebben we de uiterlijke aanmelddatum nu uitgesteld naar 20 december. Als dit alsnog problemen oplevert is de verwachting dat we de datum opnieuw gaan uitstellen. 

Beste Hanna,

gisteren te horen gekregen dat mijn iPhone 12 nog niet leverbaar is. Wordt de actie wederom verlengd?

 

gr. Ilona 


Hoi iedereen,

De Airpods actie is nu ivm de levertijd van de IPhone 12 verlengt t/m in ieder geval 10 januari.Â