Skip to main content

Goede middag,

Zijn er hier meerdere wie een Google Pixel 9 toestel hebben gekocht/ abonnement zijn aan gegaan met KPN op Black Friday en daar bij een Google Pixel Watch 3 is toegezegd als een Store Exclusive Actie via KPN?

Ik heb mijn Pixel Watch nog steeds niet ontvangen, in de winkel werd gezegd dat deze geleverd zou worden na het herroepingsrecht van 14 dagen, dat begrijp ik, maar daarna weer in de winkel geweest... Toen zou het de week van kerst geleverd gaan worden, en heb ik tot heden nog niets ontvangen of informatie verkregen via KPN.

Wie heeft er al wel zijn Pixel Watch via deze actie ontvangen?

Of heeft er meer informatie?

Ik heb nergens zwart op wit een factuur, enkel na mijn 3e winkel bezoek bevestiging dat ik in aanmerking kom en het geregeld zou moeten zijn.

Ik heb hem ook nog niet mogen ontvangen. Staat bij mij wel op de eerste bon van de winkel. Ook nog helemaal geen enkele communicatie over ontvangen. 

Ik ga morgen maar wéér naar de winkel.. 

Hey ​@DappereDodo66 en ook ​@LarsO. Welkom om de KPN Community! Vervelend dat jullie nog steeds wachten op de Google Pixel Watch 3.

Op 29 november hebben jullie de bestelling geplaats en we zijn nu een maand verder, dus ik snap dat jullie wel graag iets willen weten over de levering. Goed dat je eerst langs de winkel gaat ​@DappereDodo66 om daar navraag te doen. Mocht daar geen concreet antwoord uitkomen, zou je mij dat dan kunnen laten weten? Dan ga ik kijken of ik de juiste persoon aan de mouw kan trekken. Als jullie dan beide je profiel alvast kunnen invullen met je gegevens, dan heb ik in ieder geval jullie info paraat. 

Hoi ​@Arjan van KPN

Heb helaas weinig tijd en had aantal ziekenhuis afspraken dus mijn KPN winkel bezoek is er bij ingeschoten, ik verwacht de laatste dag van het jaar hier eigenlijk ook niet aan toe te gaan komen, maar zou jouw gebaar wel waarderen als je er alsnog achter aan zou kunnen gaan. Thnx.

In de winkel wisten ze de vorige keer pas na zoektocht dat dit een KPN actie was en niet vanuit Google.. en na verder kijken dat er in de week van Kerstmis waarschijnlijk wel geleverd zou worden, en dat ik in aanmerking kom en aan alle voorwaarden voldaan heb. Helaas nu weer een weekje verder weer.. 

Ik heb mijn profiel van wat informatie voorzien zoals gevraagd, hoor graag of dit voldoende is. Mvgr,

Danny

Oh, vervelend al die ziekenhuisbezoeken zo op het laatste moment van het jaar. Sterkte daarmee ​@DappereDodo66. Bedankt voor het invullen van je gegevens, het is helemaal prima zo. Ik heb bij de contactpersoon voor deze actie de vraag uitgezet wanneer je iets kunt verwachten. Ik kom er weer op terug zodra ik iets heb gehoord. 

Voor nu een fijne jaarwisseling gewenst! 

Reageer