Skip to main content
Beantwoord

Blackvue DR-750X 2CH Dashcam heeft geen 4G

• April 12, 2025
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

RoyR97
Nieuwkomer

Vandaag heb ik een Blackvue DR-750X 2CH Dashcam laten monteren met een 4G LTE Module.

In deze module heb ik een KPN Simkaart geplaatst met data only abonnement.

Echter lukt het me nog niet om 4G op de Dashcam te krijgen.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

In de BlackVue kan ik zoeken naar netwerk operators (kpn dus). En daaronder kan ik APN invullen. Maar moet ik gegevens invullen bij APN? (Acces Point Name)

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@RoyR97 

Als je bij de toestelhulp voor telefoons kijkt en een willekeurige uitkiest dan staan er deze instructies, voor jouw apparaat zou dat ook zo ingevuld moeten worden (de naam in de bovenste stap is niet echt belangrijk):

4 reacties

• Antwoord
  • April 12, 2025

Hallo ​@RoyR97 

Als je bij de toestelhulp voor telefoons kijkt en een willekeurige uitkiest dan staan er deze instructies, voor jouw apparaat zou dat ook zo ingevuld moeten worden (de naam in de bovenste stap is niet echt belangrijk):

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@RoyR97. Mooi stukje apparatuur heb je gekocht, alleen het was blijkbaar niet helemaal plug and play. Niet erg, want hier op de Community zit je niet lang verlegen op een antwoord op je vraag. Heb je de dashcam al helemaal correct kunnen instellen met de aanwijzingen van ​@GeSp? Dat zijn tenminste wel de juiste APN-instellingen. 

Laat maar weten of het gelukt is en of je nog hulp nodig hebt :) 

Ferry Sleurink
Nieuwkomer

​@RoyR97 Ik heb de DR970X-2CH LTE Plus. Ik heb hier een data only simkaart van natuurlijk KPN i gedaan echter krijg ik het ook niet aan de praat. Het lijkt erop dat het niet compatibel is. Heb jij al succes?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ben je ook aan de slag gegaan APN instellingen ​@Ferry Sleurink? Als je dat eenmaal goed hebt staan, dan heb je grote kans dat je een werkende verbinding krijgt.Â