Skip to main content

Ik heb ook een vraag . Ik betaal 34€ 10€ toestel kosten zitten hier in . Na 24maanden zou ik naar 24€ gaan blijft dit dan zolang ik me abonnement niet verleng of opzeg?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Zolang jij niets doet veranderd er niets. 


Dus over 5jaar zou ik dan ook nog 24€ betalen mits ik dus ook kpn thuis niet opzeg 


Elk jaar is er inflatie correctie dus er komt elk jaar wel iets bij (een paar %)

Dat geld voor iedere klant overigens dus je bedrag zal in de loop der jaren wel iets stijgen.

Hier lees je er meer over: kpn mobiel inflatiecorrectie

 


Oké dat Begrijp ik . Maar die inflatie stijging . Is maar paar % . Dus op dat na zou ik het zelfde blijven betalen . Die inflatie is ook niet zo veel toch


Dat gaat om enkele euro’s idd maar hoe langer het loopt hoe meer het zal worden natuurlijk.

Zo kan na enkele jaren die 24 euro tegen de 30 lopen je zal dus altijd voor jezelf moeten vergelijken wat de beste keuze moeten maken 

Doorlopen of toch een  verlenging bijvoorbeeld 

Ik kijk ook jaarlijks wat het beste past en wat de beste keuze is.


Kortom niet eerlijk 😊 wand over de inflatie is mijn nooit iets verteld . En bij een steiging gaan we dus omhoog maar als de prijzen Dalen dan gaan wij niet mee . Maar bedankt voor je moeite fijn weekend 😊👌


Ja het staat vermeld in je contract ergens maar het is 100% zeker gemeld anders hadden ze een probleem gehad namelijk.

 


En als prijzen dalen heet het geen inflatie en is er dus ook geen sprake van inflatiecorrectie.


Het staat in me contract dat klopt  . Er is niet over gesproken. Tijdens mijn bestelling . 
 

als prijzen steigen is inflatie. Maar als de prijzen zakken is er niks geregeld . Daar is dus geen nette   Regeling voor en dus niet eerlijk fijn weekend

 

toch bedankt 🙏 


...:no_mouth::expressionless:


Reageer