Skip to main content

Door aanschaf van een nieuwe telefoon heb ik nu de e-sim geactiveerd en de normale simkaart aan de kant gelegd.

Nu is mijn bedoeling om die in de android radio te gebruiken in de auto, is dit mogelijk ?

Ik zal daarvoor mijn fysiek toestel dus in de vliegtuigmodus moeten waarschijnlijk.

Ik weet alleen niet of de fysieke simkaart nog steeds werkt

 

Hallo @Freerk_P 

 

Dat gaat niet werken, op het moment dat je de e-sim activeert wordt de fysieke simkaart uitgeschakeld.

Je zou b.v. wel een losse datasim aan kunnen schaffen met 0GB en dan data vanaf je gewone abonnement daarmee kunnen delen.

 


Hallo @Freerk_P 

 

Dat gaat niet werken, op het moment dat j de e-sim activeert wordt de fysieke simkaart uitgeschakeld.

Je zou b.v. wel een losse datasim aan kunnen schaffen met 0GB en dan data vanaf je gewone abonnement daarmee kunnen delen.

 

Ik had het antwoord net gevonden op een andere afdeling van kpn en idd het gaat niet werken helaas. Dan de telefoon maar als hotspot daarvoor gebruiken


Ik had het antwoord net gevonden op een andere afdeling van kpn en idd het gaat niet werken helaas. Dan de telefoon maar als hotspot daarvoor gebruiken

Als dat ook kan op die radio is dat i.d.d. ook een mogelijkheid en goedkoper dan een losse data simkaart.


Ik had het antwoord net gevonden op een andere afdeling van kpn en idd het gaat niet werken helaas. Dan de telefoon maar als hotspot daarvoor gebruiken

Als dat ook kan op die radio is dat i.d.d. ook een mogelijkheid en goedkoper dan een losse data simkaart.

Als hotspot werkt het prima en geen gedoe met een losse kaartÂ