Skip to main content

Goedemorgen,

Wij wonen in het buitengebied en onze internetsnelheid via KPN (nog geen 40 MB ps) laat nogal wat te wensen over.
Ik was in de hoop dat KPN glasvezel zou aanleggen binnen afzienbare tijd, maar nu anderhalf jaar later staan wij nog niet op de planning.

Ik ervaar veel problemen met de WiFi snelheid, zeker nu ik en mijn partner regelmatig thuiswerken.

 

Wij hebben een glasvezelaansluiting liggen van Delta fiber en ik overweeg nu de overstap naar Delta.
De mobiele abbonementen wil ik (zeker in eerste instantie) graag door laten lopen via KPN.
Op ons adres is vrijwel geen mobiel bereik. Ik zit 100 meter buiten de bebouwde kom van Apeldoorn, maar heb 0,0 bereik thuis (zowel binnen als buiten).
Wij bellen nu dan ook via VoWiFi.

Mijn vraag is nu, blijft KPN VoWiFi beschikbaar via het WiFi netwerk van Delta, of is dit alleen mogelijk over een WiFi verbinding van KPN?

 

Gr. Niels

Hallo @n-brouwer 

 

In principe werkt VoWiFi via elk WiFi netwerk in Nederland waar je op dat moment mee verbonden bent.

Heel soms komt het voor dat je in een (voormalig buitenlandse) IP range terecht komt die nog niet is toegevoegd, die kan je dan op verzoek laten toevoegen door KPN.


Dank voor de info.Â