Skip to main content

Is het mogelijk dat ik weer online word gezetĀ 

Ik heb een openstaande rekening van 371 ong.

Dat kan ik niet eerder dan 24 maart betalen betekend dat ik tot die tijd ben afgesloten

Gr thomas

HoiĀ @Thomett24Ā 
En nog wat langer dan 24 maart want de betaling moet eerst verwerkt worden.
Je kunt het beste even met 0800 0402 bellen en vragen naar de afdeling Collections (vanaf maandag 9:00 uur) en het uitleggen.
Je moet ook voordat je een achterstand hebt bellen om uitstel te vragen, dat voorkomt dit soort zaken.
Dus bel even naar bovenstaand nummer, misschien kunnen ze nog wat voor je doen...


Ik had gewoon een betalings regeling met kpn getroffen kreeg in eens sms bericht dat ik het voledige bedrag maar moets overmaken ben onder tussen al 6 jaar klan bij kpn 1 keer een achterstand en je word meteen geblokeerd lekker dan


Goedemorgen @Thomett24, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Afsluiten doen we niet zomaar, zonder enige reden. Maar je geeft aan dat je een regeling met ons getroffen hebt.. Als beide partijen zich hieraan houden, zou je niet geblokkeerd moeten worden. Kan het zijn dat je per ongeluk of door omstandigheden te laat het bedrag hebt overgemaakt of de incasso vanuit ons niet gelukt is? Bij een regeling betekent dat namelijk dat deze niet van beide kanten wordt nagekomen en dan volgt er een blokkade.

Omdat ik niet alles kan inzien en ook niet een blokkade eraf kan halen, raad ik aan om morgen tijdens kantooruren even te bellen via 0800-0402. De afdeling Collections, waar je de afspraak mee hebt gemaakt, zal dan aanwezig zijn. Zij kunnen dan jouw gegevens inzien en kijken welke mogelijkheden er zijn!Ā 
Ā 


@Thomett24, heb je inmiddels contact met onze Collections afdeling gehad en kan je weer gebruik maken van je diensten?


Reageer