Skip to main content
Vraag

Blokkade na 3 dagen?

  • January 14, 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb een vraag. 
 

Ik ben sinds 11 december 2020 overgestapt naar jullie. Nu heb ik op 11 januari mijn eerste factuur van jullie ontvangen. Nu heb ik op 13 januari rond 7 uur een bericht van jullie ontvangen dat mijn blokkade is opgeven (nadat ik nog geen eerder bericht oid heb ontvangen). Vervolgens is op 14 januari in de ochtend mijn abonnement afgesloten. Blijkt dat de automatische incasso is mislukt (geen melding gehad bij mijn bank overigens). Nu staat er dus op jullie website dat ik mijn factuur ook nog direct via iDeal kan betalen, maar er staat in de MijnKPN app dat mijn factuur wordt verwerkt zonder dat ik heb betaald.

 

Wat is nu de beste oplossing? Ik zit een beetje in limbo nu…. niet echt een goede start

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 14, 2021

Hi @Carnot96, dit klinkt inderdaad niet als een fijne start :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kan ik even met je meekijken naar wat er precies aan de hand is, want dit klinkt niet als een ‘normale’ afsluiting in verband met een mislukte incasso.