Skip to main content
Vraag

Blokkade na verkeerde factuur

  • 16 September 2024
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Ik had in april wegens overstap van 2 banken een betaling over het hoofdgezien. Hier kreeg ik later een waarschuwing dat deze geblokeerd werd als ik niet voor een bepaalde datum had betaald. Dit heb ik per ongelijk in 2e achter elkaar aan KPN overgemaakt (dus optijd). Vervolgens werd mijn telefoon en geblokeerd en die kosten werden nog eens in rekening gebracht.

 

Na telefonisch contact werd de blokkade binnen 1 dag opgeheven (dit was ook zo) en werd het juiste factuur toegezonden (ik moest hem nog betalen) zonder die extra kosten die nooit in rekening gebracht hadden moeten worden. Volgens die beste man… (natuurlijk juist op dit evenement niet gevraagd om een naam). 

 

Nu netjes de maanden daarna iedere keer betaald. Vervolgens kreeg ik vorige week maandag een bericht dat ik binnen 5 dagen moet betalen anders zit er weer een blokkade op voor dat betreffende factuur waar die extra kosten voor in rekening waren gebracht. Naja ik dacht natuurlijk waar slaat dit op, hebben we zaken afgesproken en dan weer dit alsof het leven in NL al niet duur genoeg is, lekker mensen de kast en met problemen opzadelen. Maar goed dus ik wilde een betalingsafspraak maken, maar dit lukte online niet. Dus toen had ik gebeld, maar de wachttijd was zo lang dat ik een belafspraak had ingepland waar de eerste mogelijkheid afgelopen donderdag was. Bleek vanuit onbekend nummer gebeld te worden. Hier had ik geen rekening mee gehouden, ik neem annoniem en onbekend niet op (als ik het had geweten wel natuurlijk). 

 

Nu kreeg ik vandaag te horen als ik vandaag niet betaald me nummer geblokeerd wordt en er geen betalingsafspraak mogelijk is? WTF KPN. Even kleine beeldvorming, ik ben schadebehandelaar hierdoor moet ik ten alle tijde telefonisch berijkbaar zijn. Zijn er geen mogelijkheden, nee die zijn er niet. Mila van de klantenservice heeft haar uiterste best gedaan voor me bij de afdeling hoogverbruik, collection en factuuradmini. Helaas kon er geen betalingsregeling krijgen omdat dat alleen afgeopen maandag kon… 

Ik heb een klacht en een schadevergoeding ingedient. Ik dien nogmaals bereikbaar te zijn voor mijn inkomende schade's.

 

Maak niet van JULIE FOUT Mijn fout. Ik ben KPN spuugzat, hoe kan een partij als deze ze zaken nietop orde hebben? zie dat dit regelmatig gebeurt overgens dat maakt de kwestie nog veel erger. Dat er een foutje wordt gemaakt is natuurlijk niet erg, ook ik maak die maar als ik n.a.v. dat foutje contact opneem en aangeef gaat niet goed en er wordt aangegeven we gaan het oplossen en vervolgens komen jullie met hetzelfde gezeik, en ben ik weer gedupeerd door jullie, dan horen jullie toen actie te ondernomen zodat dit niet meer gebeurd?

 

Ik heb momenteel niet de ruimte om een factuur ad 96,00 te betalen terwijl dit normaal maar 59,00 is. Het enige wat ik kreeg te horen je moet nu betalen voor het voorkomen van de blokkade en nee wij kunnen geen betalingsregeling treffen.

 

Hoe gaat KPN dit oplossen? Heb voor nu een andere rekening van kpn gestoneerd zodat ik hopelijk deze kan betalen maar dit is natuurlijk not done. Hoort natuurlijk niet dat ik voor de zoveelste keer jullie gezeik moet oplossen, krijg ook geen loon van jullie. Hoor graag hoe dit valt op te lossen. Klacht is al ingedient.

Hallo @Dewit38 dit forum is geen plek om het op te kunnen lossen, zie onderstaande link voor mogelijke hulp en oplossingen:

Succes.


Op dit forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. Je kunt dit soort dingen alleen via de afdeling collections regelen.  Overigens is kpn juist erg coulant als het over betalingsregeling gaat maar het houdt natuurlijk een keertje op. Je hebt al een klacht ingediend en daar gaat op gereageerd worden. Telefonisch met een "onbekend " nummer!


Reageer