Skip to main content

Blokkade niet opgeheven vaste internet 12 uur vanmiddag betaald maar de blokkade is nog niet opgeheven klantenservice gebeld en kreeg een heel bijdehand antwoord dan had ik maar optijd moeten betalen ook mijn nieuw afgesloten telefoon abbonement gaat niet volgens afspraak de simkaart is binnen al een week maar mijn oude nummer zou worden overgezet dat is tot heden niet gebeurt ik heb vorige week donderdag  contact gehad met de klantenservice die zou mij binnen 2 dagen terugbellen ook dit is niet gebeurt wat nu ?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Pereira, welkom op het forum! Als jij met de iDeal link hebt betaald, dan zou de blokkade ook binnen twee uur weer moeten worden opgeheven. Heb je zelf een overschrijving gedaan, dan kan het tot 5 werkdagen duren, afhankelijk van de banken. Kun je aangeven hoe je betaald hebt? En wil je ook je forumprofiel invullen? Dan kunnen we zowel de blokkade als de nummeroverzetting nakijken. Je mag dan in het veld ‘persoonlijke opmerking’ wel even het nummer opschrijven dat overgezet moet worden.


Beste erik ik heb het ingevuld 

De betaling heb ik via mijn kpn app met  ideal  gedaan en is gelukt dit was rond 12 uur vanmiddag het is nu 18:00 en nogsteeds niks in mijn app staat ook nogsteeds dat het niet is betaald het nieuwe abbonement doet het sinds vandaag wel alleen met een nieuw nummer 


@Pereira we hebben wel echt je 06-nummer nodig dat je mee wilde nemen. Zo kan ik namelijk niet controleren of het goed gegaan is of niet.. Kan je het  'nieuwe' en je te behouden nummer noteren bij persoonlijke opmerkingen? Graag ook bij de nieuwe, nieuw ervoor zetten. 

Wat betreft je vaste diensten, ik zie inderdaad nog een blokkade staan. De € 72,50 is nog niet bij ons binnen helaas..Ben je in de gelegenheid om morgen met ons te bellen hierover?  Via 0800-0402 en vragen naar de afdeling Collections. Zij kunnen je betaling inzien en je weer aansluiten indien dat vannacht nog niet gebeurt.


Hallo @Pereira Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt staan we voor je klaar!