Skip to main content
enige maanden geleden werd de simkaart bij ons verblijf in de VAE geblokkeerd.

Dit is erg vervelend aangezien wij geen Digid nu kunnen gebruiken!

Wanneer wordt deze blokkade opgeheven??



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

op de chatline schijn ik met een computer te praten die mij een nieuwe simkaart wil laten kopen.......!!!!
Zoals eerder vermeld ben ik op de chatline niet verder gekomen!

Graag zou ik deze kwestie opgelost zien!!
Het is de KPN die indertijd bevestigd heeft dat men hun simkaarts in de VAE heeft geblokkeerd. Dat is nu vele maanden achter de rug. Een simpele vraag aan de KPN; heeft men die blokkade nu opgeheven of niet.

Wij ontvangen nog steeds het bericht "No Service"!!??
Hoi @Demmink, Heb je contact gehad via Livechat of wil je dat ik dit verder oppak? Ik help je graag verder, maar het lijkt mij handiger om dit centraal bij één ingang van de klantenservice te houden om verwarring te voorkomen. Ik heb de vraag namelijk doorgezet naar onze technische dienst voor meer informatie over jouw aansluiting en wil dit graag via deze weg met je afronden. Vandaar dat ik je ook een bericht stuurde met de vraag of je al iets gehoord had.
Zoals eerder vermeld heb ik livechat geprobeerd maar dat werkte niet.



Ik heb dus niets gehoord behalve de suggestie om naar livechat te gaan!
Het lijkt mij dat de afdeling binnen kpn die de blokkade had ingesteld, ook moet weten of die nu opgeheven is?!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Zojuist blijkt de simkaart ge deblokkeerd te zijn en hebben wij toegang via de lokale server "DU"!

Hopelijk blijft dat nu zo!

Hartelijk dank!
@Demmink, Dat is nog eens goed nieuws! Eindelijk 🙂 Ik ga ervan uit dat het nu zo blijft. Zolang je minimaal jouw simkaart één keer in het half jaar gebruikt, wordt je aansluiting niet zomaar geblokkeerd. De blokkade op de VAE is gelukkig niet meer aan de orde. Graag gedaan en excuses voor het ongemak die je ervan gehad hebt.

Reageer