Skip to main content

Hallo

Ik zou uiterlijk vandaag mijn factuur van mijn mobiele abonnement moeten betalen

Maar nu is om veiligheids redenen mijn pinpas etc geblokkeerd,waardoor ik niet kan tele bankieren.

Als het mee zit heb ik dinsdag mijn nieuwe pas en kan ik weer tele bankieren.

Word dan mijn nummer meteen geblokkeerd als jullie het morgen niet binnen hebben?

Of is de betaal link ook een paar dagen geldig en heb ik wat speling?

 

Ik verneem het graag

 

Beste @Aman80, welkom! Normaliter komt het niet aan op een dag of twee, maar je hebt dan wel kans dat er herinneringskosten in rekening gebracht worden. Heb je via onze website al geprobeerd om de factuur eenmalig uit te stellen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. Als je je forumprofiel daarnaast aanvult met je postcode + huisnummer en 06-nummer, kijk ik graag met je mee. 


Beste @Aman80, welkom! Normaliter komt het niet aan op een dag of twee, maar je hebt dan wel kans dat er herinneringskosten in rekening gebracht worden. Heb je via onze website al geprobeerd om de factuur eenmalig uit te stellen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten. Als je je forumprofiel daarnaast aanvult met je postcode + huisnummer en 06-nummer, kijk ik graag met je mee. 

     Dankjewel voor je reactie

    Het is al opgelost:)


Heel goed om te lezen! Bedankt dat je het nog even liet weten!