Skip to main content

sinds kort doet zich een zeer vreemd probleem voor. Na een update van mijn iphone hapert de bleu touth verbinding. Ook wanneer ik muziek afspeel die op mijn telefoon zelf staat en dan dus geen gebruik maak van mijn wifi. Wanneer ik mijn modem en mijn wifi versterker uit zet doet het probleem zich  niet meer voor. Maakt mijn wifi versterker ook gebruik van bleu touth? Ik heb reeds een herstart gedaan van mijn modem via de kpn mijn kpn app. Ook heb ik mijn telefoon herstart. Ook wanneer ik mijn wifi versterker uit zet, blijft het probleem zich voordoen.  Verder heb ik ook nog steeds last van kleine onderbrekingen. Ook in Netflix zitten hikups. Het tv modem is bedraad aangesloten. De wifi versterker is door een monteur van kpn geïnstalleerd.  Dit laatste na een draadbreuk na werkzaamheden. Wat kan het probleem veroorzaken.  gr Patrick.

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Hallo Marcia. Je hebt helaas mijn bericht maar half gelezen. Alle opties die jij voorstelt heb ik al geprobeerd. Alles uitgezet. En alles geprobeerd via de app. Ook geen antwoord gekregen op de wifi versterker gebruik maakt van Bleu touth. Mijn wifi is prima. Minn bleu touth wordt verstoord door iets van KPN. Want de storing is weg als mijn modi uitslaan.


Hi @hulpvrager! Ik help je graag dit op te lossen. Wel mis ik nog wat informatie. 

Zou je willen aangeven welk mobiel toestel je precies gebruikt? En welke Experia Box en welke wifi versterkers je hebt? Geef ook aan welke app je bedoelt. 

Op de vraag of je wifi versterker gebruikmaakt van Blue Tooth, niet als je de SuperWifi gebruikt. Die maakt verder geen verbinding via Blue Tooth.