Skip to main content

Wij hebben op 19 oktober een nieuwe iPhone 16 besteld. Grote lokker op de site was de extra bonus van 100 euro. Na bestelling bleek het nog even te duren voor de telefoon kon worden geleverd. Op 6 november hebben we de telefoon ontvangen en de oude retour gezonden en aangemeld bij Recommerce. Nu zegt men dat de actieperiode voor de bonus pas op 21 oktober ingaat. Dat is ons nergens gemeld. Ik wil heel graag de beloofde 100 euro ontvangen van KPN.

Groeten Karin

Goedemiddag ​@Keia68 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Heel erg begrijpelijk dat je ook die 100 euro wenst te ontvangen dus goed dat je het via deze weg aankaart. Ik duik hier dan ook graag dieper in om te kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je ook een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik alle gegevens erbij pakken en vanuit daar verder kijken. Hoor in ieder geval graag weer van je :)

Beste Jan,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb mijn profiel voor een groot deel ingevuld, ben benieuwd naar je verdere berichten.

Groeten Karin

Goedemorgen ​@Keia68 en bedankt voor het invullen van je profiel :)
Ik heb hier intern navraag over gedaan en zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug! 

Goedemorgen ​@Keia68 en bedankt voor het invullen van je profiel :)
Ik heb hier intern navraag over gedaan en zodra ik meer weet, kom ik hier bij je op terug! 

Goedemorgen ​@Keia68 , ik heb je via de PB nog een bericht gestuurd met daarin een aanvullende vraag!

Reageer