Skip to main content
Beantwoord

Bonus goedgekeurd door Recommerce maar wacht al bijna 2 maanden

• January 15, 2025
  • 9 reacties
  • 63 keer bekeken

Recommerce heeft de bonus al weken geleden goedgekeurd en nu al weken op de verificatie vanuit KPN. Het duurt nu al bijna 2 maanden alles bij elkaar en ik heb nog mijn bonus niet uitbetaald gekregen.  

Zeer slechte afhandeling. 

Beste antwoord door Erwin van KPN

De mobiel is buiten de termijn aangeschaft,  terwijl ons wel verteld is dat wij de bonus zouden krijgen.  Op basis van dat had mijn zoon besloten om de iphone te kopen.  Voor hem is €100,00 verschil een hele tijd werken. 

Zou fijn zijn als ervanuit kpn iets van een compensatie komt....

`Dat is wel jammer.  Zeker als het je door een KPN medewerker is verteld.  Maar heb je daar ook iets zwart op wit van?  Zo ja, zou ik er een officiële klacht van maken. Als je het niet zwart op wit hebt, geef ik je weinig kans  (ik wil je daarover geen valse hoop geven) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hoi ​@Ivdm78 . 

Dank je wel voor je bericht. Begrijpelijk dat je hier niet tevreden over bent, het is ook niet fijn als je zo lang moet wachten op je bonus.

Kun je aangeven wanneer je precies de bevestiging hebt ontvangen dat de bonus door Recommerce is goedgekeurd? Nadat die bevestiging binnen is, kan het namelijk nog een paar weken duren voordat alles door KPN is verwerkt en uitbetaald.

• Auteur
  • Topper
  • January 17, 2025

De goedkeuring zou door kpn uiterlijk 7 januari beoordeeld worden.  Het is op 17 december al goedgekeurd door recommerce 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 20, 2025

Dat duurt dan wel érg lang.  Alle communicatie verloopt via Recommerce.  Zij zouden, als dit te lang duurt een ticket aan kunnen maken namens jou. Mijn advies is om tóch weer contact te leggen met Recommerce en navraag te doen. 

https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2025

Dat heb ik al 4x gedaan en die zeggen steeds dat ze in afwachting zijn van Kpn. Ik heb vandaag nog teruggehaald naar Recommerce dat zij contact moeten opnemen en niet afwachten.... maar ja.  We zijn al 3 weken voorbij de uiterste datum. 

• Auteur
  • Topper
  • January 20, 2025

Ik krijg echt net bericht dat het is afgekeurd vanwege de datum. Ik ben wel verkeerd ingelicht door de kpn medewerker,  want die zei dat wij ook de bonus kregen.  Op basis daarvan heeft mijn zoon zijn nieuwe mobiel gekocht. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 22, 2025

Oh, Dat is wel zuur.  Wat is er nou precies misgegaan? 

• Auteur
  • Topper
  • January 22, 2025

De mobiel is buiten de termijn aangeschaft,  terwijl ons wel verteld is dat wij de bonus zouden krijgen.  Op basis van dat had mijn zoon besloten om de iphone te kopen.  Voor hem is €100,00 verschil een hele tijd werken. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

`Dat is wel jammer.  Zeker als het je door een KPN medewerker is verteld.  Maar heb je daar ook iets zwart op wit van?  Zo ja, zou ik er een officiële klacht van maken. Als je het niet zwart op wit hebt, geef ik je weinig kans  (ik wil je daarover geen valse hoop geven) 

• Auteur
  • Topper
  • January 23, 2025

Dat is uiteraard niet zwart op wit, maar telefonisch besteld bij kpn.

Bedankt voor de reactie