Skip to main content

Beste kpn,

 

Ik zie hier meerdere topics over voorbij komen, maar nergens een duidelijk antwoord wat ik kan doen. 

Ik heb in de zomer een nieuw toestel gekocht met een actie waarbij ik €200,- terug zou krijgen. Dit zou binnen enkele weken op mijn rekening worden gestort. Na weken gewacht te hebben contact gezocht met recommerce. Daar werd mij verteld dat ik het geld binnenkort op mijn rekening gestort zou krijgen.

Na een aantal weken nog steeds niets ontvangen dus weer gemaild. Nu kreeg ik het antwoord dat kpn de bonus niet heeft gevalideerd. Ze hebben gezegd hier zelf niets aan te kunnen doen en dat ik contact met kpn moet opnemen.

Dus mijn vraag aan jullie wat kan ik doen om deze bonus wel te ontvangen? Zonder deze actie had ik namelijk ook geen nieuw toestel genomen.

Hoi @AylaP . Welkom op het forum.

Recommerce handelt dit af en gaat ook over de communicatie. Dus verwijzen naar KPN zouden ze niet moeten doen. 

Ik wil je adviseren om dit formulier te gebruiken: https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl/requests/new


Beste Erwin,

En zo wordt ik dus weer van het kastje naar de muur gestuurd. Recommerce blijft aangeven dat jullie de bonus moeten valideren en jullie blijven zeggen dat formulier in te moeten vullen en bij recommerce aan te kloppen. Ik heb dit formulier al meerdere keren ingevuld maar nog steeds mijn geld niet ontvangen!

 

Ik vind dit echt een kwalijke zaak! Ik koop een telefoon bij jullie en jullie bieden hierbij een teruggave van €200,- aan. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan dus ik verwacht dit ook van jullie en dat ik deze €200,- gewoon zo snel mogelijk kan ontvangen want ik vind de manier hoe ik nu behandeld wordt echt niet kpn waardig en alles behalve klantvriendelijk!