Skip to main content
News

Brandstichting zendmasten is risico voor bereikbaarheid

  • April 11, 2020
  • 31 reacties
  • 1514 keer bekeken
Brandstichting zendmasten is risico voor bereikbaarheid
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

  • December 19, 2021

Wat een gestoorde mensen die dat doen:expressionless: Maar gelukkig is het belangrijkste nummer 112 met alle providers bereikbaar dus waarschijnlijk blijven er genoeg zendmasten over.Maar die mensen moeten er wel mee stoppen!!


  • December 19, 2021

Wat een gestoorde mensen die dat doen:expressionless: Maar gelukkig is het belangrijkste nummer 112 met alle providers bereikbaar dus waarschijnlijk blijven er genoeg zendmasten over.Maar die mensen moeten er wel mee stoppen!!

Die mensen zijn niet bereikbaar, want ze gebruiken geen mobiele telefoon, daar zijn ze tegen en willen daarom ook niet dat anderen een mobiele telefoon gebruiken, een andere verklaring weet ik  niet.

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Die mensen doen dat omdat ze denken dat die hele corona gedoe te maken zou hebben met het 5G netwerk, ze denken dat het met die straling te maken heeft. Maar sommige denken echt te idioot! Ze houden er rare theorieën op na. 


  • December 19, 2021

Ja,Volgens mij dachten ze dat 3G ook gevaarlijk was.Maar 20 jaar later is daar nooit wat aan ontdekt.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Het is gewoon absurd dat ze het doen. Want de schade zou enorm zijn, wat kost z’n mast? € 200.000,- à € 500.000,-? En wie gaat dat dokken? Tuurlijk de belastingbetaler. 


  • December 19, 2021

Het is gewoon absurd dat ze het doen. Want de schade zou enorm zijn, wat kost z’n mast? € 200.000,- à € 500.000,-? En wie gaat dat dokken? Tuurlijk de belastingbetaler. 

Ja,Zei zelf dus ook!Op ameland zijn bijvoorbeeld niet zo veel zendmasten (misschien zelfs maar 1)Als die in brand worden gestoken ligt het hele mobiele netwerkt daar plat!