Skip to main content
Beantwoord

BREXIT- Bellen vanuit de bundel of extra kosten?

  • December 19, 2020
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Het is nu 19 december, een harde BREXIT is de meest aannemelijke uitkomst. Ik kan mij niet voorstellen dat KPN hierop niet ingespeeld heeft en weet wat ze de klant na 1 januari 2021 gaan berekenen aan kosten voor bellen en data vanuit het Verenigd Koninkrijk. Of dat we gewoon onze bundel kunnen gebruiken zoals in Zwitserland en Noorwegen. Enige duidelijkheid zou nu wel mogen.

Dus? Wat wordt het?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Meest aanneemlijk is nog niet 100% zeker, dus KPN wacht tot de zekerheid er is en er zal ongetwijfeld onderhandeld worden met de Britse collega's wat het gaat worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • December 19, 2020

Meest aanneemlijk is nog niet 100% zeker, dus KPN wacht tot de zekerheid er is en er zal ongetwijfeld onderhandeld worden met de Britse collega's wat het gaat worden.


  • Topper
  • January 6, 2021

Er gaat niets veranderen, net zoals dat Zwitserland en Noorwegen ook bij de EU bundel horen…
Ik werk trouwens in de UK en ook in de praktijk valt 't binnen mijn bundel...