Skip to main content

Goedemiddag,

 

In november een Iphone 12 mini zakelijk aangeschaft. Eenmalig het bedrag van het toestel betaald. Nu staat er achter dit bedrag op de factuur BTW nvt. 

Ik lees in andere topics dat op het contract de BTW vermeldt is. Ik zie wel een soort van factuur, maar helaas staat ook hier geen BTW op vermeldt. 

Zou ik een BTW factuur van de aanschaf van deze telefoon kunnen krijgen?

Ik wacht ook nog steeds op een BTW factuur van de AirPods actie.. Als het goed is zou dit geregeld worden, maar ik wacht inmiddels alweer een aantal weken.

Ik hoor het graag.

Hallo @Linwes ,

Je zit nu als zakelijke klant op het particuliere forum van KPN.

KPN schrijft : 

Bij KPN houden we ook van helderheid en gemak. Onze zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan onze privé gebruikers. Daarom hebben we voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Je kunt ook bellen naar 0800 - 0403. 


Oke, dank je voor antwoord!

Nog niets van gemerkt trouwens, dat ze bij KPN van duidelijkheid en gemak houden. Wat een gedoe om een paar BTW facturen te krijgen.


Als het inderdaad om een zakelijk abonnement heeft aangeschaft zou dit op de factuur moeten staan. Forum medewerkers kunnen u hier zeker bij helpen. Alvast de vraag om uw profiel volledig in te vullen (is alleen zichtbaar voor u en de medewerkers) zodat zij u dat niet meer hoeven vragen en ze direct aan de slag kunnen 😉 Dat scheelt wat tijd


Ja dat zou je denken inderdaad. Er staat dus nvt achter het bedrag van de telefoon. Gegevens ingevuld en op het zakelijke forum een bericht achter gelaten. Bedankt voor je reactie.