Skip to main content
Beantwoord

BTW op facturen KPN

• April 24, 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Jasmijn0205
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik zou graag de btw op de facturen willen , van mijzelf, mijn man en van thuis. Ivm de boekhouder. Vr gr.

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Jasmijn0205, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De BTW aanzetten is één vinkje, dus dat heb ik meteen even geregeld. In ieder geval bij de 06-nummers staat het nu aan. Echter kon ik op het adres geen particulier abonnement vinden. Is het zakelijk? Bel dan even met 0800-0403. Al ga ik er vanuit dat daar sowieso al BTW op staat, want bij onze vaste diensten staat dat apart vermeld.

Wil je dit eens controleren? Is dat niet zo, dan kijk ik graag mee (indien particulier abonnement). Wil je dan ook het klantnummer even in je profiel noteren? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 27, 2020

Goedemorgen @Jasmijn0205, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De BTW aanzetten is één vinkje, dus dat heb ik meteen even geregeld. In ieder geval bij de 06-nummers staat het nu aan. Echter kon ik op het adres geen particulier abonnement vinden. Is het zakelijk? Bel dan even met 0800-0403. Al ga ik er vanuit dat daar sowieso al BTW op staat, want bij onze vaste diensten staat dat apart vermeld.

Wil je dit eens controleren? Is dat niet zo, dan kijk ik graag mee (indien particulier abonnement). Wil je dan ook het klantnummer even in je profiel noteren? 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 4, 2020

@Jasmijn0205, ik heb geen reactie meer gehad. Was het abonnement voor internet en tv inderdaad zakelijk? Mocht ik hier nog iets voor je in kunnen betekenen (particulier) dan hoor ik het graag!