Skip to main content

Ik zou graag de btw specificatie op mijn (zowel internet als mobiel) factuur ingesteld willen hebben.

Uit allerlei eerdere berichtgeving maak ik op dat dit langs deze route (via forum) geregeld kan worden?

Ik heb forum profiel aangevuld met de relevante gegevens. Mocht er nog iets ontbreken dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Hallo @Marcel_Marcel, op de internet factuur staat de btw al gespecificeerd. Voor mobiel heb ik het nu voor je geactiveerd en vanaf de volgende factuur zal daar dan ook de btw gespecificeerd worden. 


Goedemiddag, ik zou graag ook de telefoon rekening van onze mobiele nummers met btw gespecificeerd hebben.

alvast  bedankt voor het regelen

mvgr

FolkertAB


Ik zou ook graag BTW op mijn factuur voor mobiel gespecificeerd krijgen.

 

Mvg,

hadeho


Goedemorgen,

Ik zou ook graag BTW op factuur voor mobiel gespecificeerd krijgen.

Met vriendelijke groet,

Erlinde 


Goedemorgen,

 

De BTW staat nu wel vermeld op een factuur. Maar het is niet op de juiste factuur. Het is er een die op het zelfde adres staat geregistreerd, maar niet degene die ik nodig heb.

In het forum profiel staat aangegeven bij welk abonnement dit zou moeten. Kan dit aangepast worden?
 

Met vriendelijke groet,

Marcel


goedenavond,

 

ik zou ook graag de btw op de facturen willen ontvangen.

is het mogelijk dat ik ze van het afgelopen jaar (2020) nog kan krijgen?

met vriendelijke groet Michael


@Marcel_Marcel; voor het nummer vermeld in jouw profiel is het nu ook ingesteld. 
@Lin's mode: voortaan ontvang je ook de btw specificatie bij de factuur. 

@FolkertAB @hadeho @aishamichael, zouden jullie je profiel in willen vullen? Dan kan ik de btw specificatie aanzetten voor jullie. 


Voortaan staat de btw gespecificeerd op de factuur @FolkertAB 


top dank u voor uw hulp :)


Goedemorgen, 

ik zou ook graag de btw op mijn factuur van KPN Mobiel vermeld willen hebben.

 

alvast bedankt! 

 


Als je jouw profiel invult, dan ga ik het voor je regelen @ietjespaans. Wil je mij wel een seintje geven?


Hallo Jeroen,

 

heb ik zo voldoende ingevuld?

 

groet Irene 


Ja is voldoende ingevuld @ietjespaans. Ik heb de btw-specificatie voor je geactiveerd. 


Super! Hartelijk dank!


Beste, Ik zou ook graag BTW op mijn facturen vermeld zien staan ivm declareren. Kunt u dit voor mij aanzetten? Alvast dank!


Ik heb het voor je aangezet @SvO88. 


Beste, Graag zou ik de BTW op mijn factuur voor mobiel vermeld zien staan. Kun je dat inschakelen voor me? Vriendelijk bedankt!


De btw specificatie heb ik voor je geactiveerd @fjmweijers. 


Kan ik BTW specificatie op mijn factuur krijgen?

 

 


Uiteraard is dat mogelijk @Quirijn, wil je dan wel jouw profiel invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik het voor je aanzetten. 


Ik heb het voor je aangezet @SvO88. 

Beste Jeroen, ik ontving zojuist mijn nieuwe factuur maar hier staat geen BTW op vermeld. Kun je er nog eens naar kijken? Dankjewel! 


Ik heb het voor je aangezet @SvO88. 

Beste Jeroen, ik ontving zojuist mijn nieuwe factuur maar hier staat geen BTW op vermeld. Kun je er nog eens naar kijken? Dankjewel! 

Ik zie al wat er mis is gegaan. De factuur van wordt elke maand automatisch opgemaakt op 1 februari ook de specificatie er van. De btw is later in februari aangezet. In masrt staat die er dan standaard op. Voor nu heb ik de specificatie los naar je toegestuurd. 


Ik heb het voor je aangezet @SvO88. 

Beste Jeroen, ik ontving zojuist mijn nieuwe factuur maar hier staat geen BTW op vermeld. Kun je er nog eens naar kijken? Dankjewel! 

Ik zie al wat er mis is gegaan. De factuur van wordt elke maand automatisch opgemaakt op 1 februari ook de specificatie er van. De btw is later in februari aangezet. In masrt staat die er dan standaard op. Voor nu heb ik de specificatie los naar je toegestuurd. 

Dankjewel! 


Ik zou ook graag BTW op mijn factuur voor mobiel gespecificeerd krijgen.

 

Mvg,

hadeho

Het is voor je aangezet. 


Beste KPN Medewerker,

Graag zou ik ook de BTW op mijn factuur gespecificeerd hebben. Kunt u dat voor mij in orde maken?

Mvg,

Wouter