Skip to main content

Ik zou graag de btw specificatie op mijn (zowel internet als mobiel) factuur ingesteld willen hebben.

Uit allerlei eerdere berichtgeving maak ik op dat dit langs deze route (via forum) geregeld kan worden?

Ik heb forum profiel aangevuld met de relevante gegevens. Mocht er nog iets ontbreken dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Zou je jouw profiel willen invullen @mr.wouter? Dan ga ik het voor je regelen. Geef mij even hier een seintje als je profiel is ingevuld. 


Hi @Jeroen_dB ik heb mijn profiel ingevuld. Mvg, Wouter


BTW zal voortaan gespecificeerd worden voor je @mr.wouter 


beste,

 

Ik zou ook graag voortaan een factuur ontvangen met BTW specificatie. Is het mogelijk om ook de facturen van januari en februari te ontvangen met BTW vernoemd?

mvg

 

bjorn


Dat is allemaal mogelijk @Dr Mooh, als jij jouw profiel invult en mij een seintje wil geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 


Bedankt voor de supersnelle reactie! Ik heb zojuist het profiel ingevuld


Is het trouwens ook mogelijk de tenaamstelling van het abonnement te veranderen (ivm start BV)?


@Dr Mooh, btw specificatie heb ik nu voor je aangezet. Van januari en februari nog even voor je nagestuurd. Als je de tenaamstelling wil wijzigen dan betreft het een contractovername. 


Hai Jeroen,

 

Zou je voor mij ook de BTW specificatie voor de mobiele telefoons willen aanzetten? Alvast dank!


Is voor je geregeld @oudeliefde 


Dag Jeroen,

 

Zou je voor mij ook BTW specificatie aan kunnen zetten? En kan mijn factuur van de afgelopen 3 maanden (vanaf januari) ook met nog met terugwerkende kracht ontvangen met BTW specificatie? Vriendelijke groet


Dat wil ik zeker voor je doen @PRIJSER, als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft! Dan ga ik voor je aan de slag. 


Beste lezer,

Graag zou ik ook de BTW op mijn factuur gespecificeerd hebben. Kunt u dat voor mij in orde maken?

Gerben 


@Jeroen_dB, ik heb mijn profiel ingevuld!


@Jeroen_dB, ik heb mijn profiel ingevuld!

Het is voor je aangezet. 


Goedenavond @G.J. ter Beek, als jij jouw profiel invult ga ik het regelen. Geef mij even hier een seintje als het profiel is ingevuld. 


@Jeroen_dB Het is ingevuld!


@Jeroen_dB: Dank! Kan ik de BTW facturen ook nog met terugwerkende kracht ontvangen vanaf januari 2021?


@Jeroen_dB: Dank! Kan ik de BTW facturen ook nog met terugwerkende kracht ontvangen vanaf januari 2021?

Zijn naar je onderweg. 


@Jeroen_dB Het is ingevuld!

Ik heb de btw specificatie voor je aangezet. Eerdere facturen van dit jaar heb nog even nagestuurd.Â