Skip to main content

Beste, een aantal maanden geleden heb ik ook aangegeven een gespecificeerde factuur te willen ontvangen. Dit is tot en met oktober gebeurd, maar van november en december heb ik weer een reguliere factuur ontvangen. 

Graag wil ik van deze beide maanden en alle komende maanden een gespecificeerde factuur incl BTW ontvangen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Dreamfield!

Wat vreemd dat je ineens geen BTW meer op de factuur ziet staan. Ik ga met je meekijken, zou je in je forumprofiel bij ‘persoonlijke opmerkingen’ jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN willen invullen? Als je vervolgens hier een seintje geeft als je dat hebt gedaan, ga ik met je meekijken!


Hey @Dreamfield! Ik zag dat jouw profiel inmiddels was ingevuld, dus ik ben even gaan kijken. Als ik naar jouw facturen kijk, dan zie ik dat je sinds december 2020 facturen krijgt met btw specificatie. Je kunt dat vinden op de eerste pagina van de factuur in de lichtgroene balk.


@Dreamfield Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!