Skip to main content

Goedendag,

Ik wil graag de btw op mijn factuur vermeld zien. Kan ik dat zelf regelen in mijnKPN en zo ja, waar dan? Zo nee, dan bij deze het verzoek om mijn facturen aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Judith

Hallo @AL-JLauppe, btw vermelding op de factuur van jouw mobiele abonnement kan via KPN-medewerkers geregeld worden. Helaas kan dat (nog) niet via MijnKPN. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ga ik het voor je regelen.


Hi Jeroen, ik heb mijn profiel met de nodige gegevens aangevuld. Alvast bedankt voor de moeite. En laat je me even weten dat je het gewijzigd hebt?

Met vriendelijke groet, 

AJ Lauppe - Van der Poel


Goedemorgen @AL-JLauppe. Ik heb voor je de btw specificatie geactiveerd en heb je nog even de btw specificatie van alle eerdere facturen van het jaar 2020 opgestuurd.  


Top, bedankt!


@Jeroen_dB : Het lijkt erop dat een BTW specificatie op de factuur eenvoudig is te regelen. Ik heb net de klantenservice gebeld, en zij komen niet verder dan dat ze de gespecificeerde factuur naar mijn e-mailadres zullen SMS-en en dat ik dit maandelijks moet aanvragen.

Mocht dit al mogelijk zijn, dan toch ontvang ik liever de gespecificeerde factuur automatisch per email en in de mijnKPN omgeving. Wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast hartelijk dank.


De btw specificatie kun je inderdaad op jouw maandelijkse factuur gespecificeerd krijgen @N i c o. Als je jouw profiel invult, ga ik het voor je regelen.


Hallo KPN medewerker,

Eindelijk vind ik hier een plek waar ik de btw-factuur kan aanvragen. Zou u dat aub ook voor mij met terugwerkende kracht vanaf mei jl kunnen regelen? Ik heb mijn profiel ingevuld.

bij voorbaat bedankt!


Hallo KPN medewerker,

Eindelijk vind ik hier een plek waar ik de btw-factuur kan aanvragen. Zou u dat aub ook voor mij met terugwerkende kracht vanaf mei jl kunnen regelen? Ik heb mijn profiel ingevuld.

bij voorbaat bedankt!


Ik heb het voor je geregeld!


@Jeroen_dB ; ik heb profielgegevens aangevuld. Graag BTW specificatie voor het mobiele nummer dat begint met 06-1110…..

Bedankt!


Dank je wel Jeroen voor de facturen mbt mobiel. Helaas kreeg ik nog niet de btw facturen van internet. Zou je die ook willen regelen?
tweede vraag: krijg ik de btw facturen nu voortaan automatisch? Of moet ik elk kwartaal opnieuw vragen?


Dank je wel Jeroen voor de facturen mbt mobiel. Helaas kreeg ik nog niet de btw facturen van internet. Zou je die ook willen regelen?
tweede vraag: krijg ik de btw facturen nu voortaan automatisch? Of moet ik elk kwartaal opnieuw vragen?

Op de factuur van het internet abonnement wordt de btw al weergegeven. Er is niet een aparte specificatie mogelijk.
Voor mobiel krijg je nu elke maand op de factuur keurig de btw gespecificeerd.


Dank je wel Jeroen voor de facturen mbt mobiel. Helaas kreeg ik nog niet de btw facturen van internet. Zou je die ook willen regelen?
tweede vraag: krijg ik de btw facturen nu voortaan automatisch? Of moet ik elk kwartaal opnieuw vragen?

Op de factuur van het internet abonnement wordt de btw al weergegeven. Er is niet een aparte specificatie mogelijk.
Voor mobiel krijg je nu elke maand op de factuur keurig de btw gespecificeerd.

Ja, idd vast wel incl btw. Dank voor je acties!


Goedendag!

Via deze weg zou ik ook graag de BTW specificatie aan willen zetten. Indien mogelijk ook graag de specificaties van de afgelopen 4 maanden.

Hartelijk dank :)

 


Goedendag!

Via deze weg zou ik ook graag de BTW specificatie aan willen zetten. Indien mogelijk ook graag de specificaties van de afgelopen 4 maanden.

Hartelijk dank :)

 


Beide heb ik voor je geregeld. Fijn weekend!


Goedendag!

Via deze weg zou ik ook graag de BTW specificatie aan willen zetten. Indien mogelijk ook graag de specificaties van de afgelopen 4 maanden.

Hartelijk dank :)

 


Beide heb ik voor je geregeld. Fijn weekend!

Topper! Jij ook een fijn weekend Jeroen :) 


Goedenavond,

ook ik zou graag btw op de facturen vermeld willen.

in mijn profiel staan de klantnummer vermeld waar het om gaat.

kan ik de oudere facturen via MijnKPN inclusief btw specificatie downloaden?

 

alvast bedankt!


Goedenavond,

ook ik zou graag btw op de facturen vermeld willen.

in mijn profiel staan de klantnummer vermeld waar het om gaat.

kan ik de oudere facturen via MijnKPN inclusief btw specificatie downloaden?

 

alvast bedankt!


Ik heb de btw specificatie voor je aangezet. Van de facturen die er al zijn geweest heb ik tevens de specificatie voor je nagestuurd.


Bedankt Jeroen!


Hi KPN, 

voor mij dezelfde vraag. Kun je bij mij de factuur voor mobiel ook de btw er op zetten. Ik heb vandaag net mijn eerste factuur ontvangen, graag die ook aanpassen met btw vermelding. 

 

Alvast bedankt. Koen.


Hi KPN, 

voor mij dezelfde vraag. Kun je bij mij de factuur voor mobiel ook de btw er op zetten. Ik heb vandaag net mijn eerste factuur ontvangen, graag die ook aanpassen met btw vermelding. 

 

Alvast bedankt. Koen.

Wil dat graag voor je regelen. Verzoek ik je wel even jouw profiel in te vullen, ga ik daarna voor je aan de slag. 


ik heb mijn profiel aangevuld. als je het nu kunt aanpassen heel graag. :) 


ik heb mijn profiel aangevuld. als je het nu kunt aanpassen heel graag. :) 

BTW specificatie heb ik voor je aangezet. Tevens ook nog even van de eerste factuur de specificatie nagestuurd. 


Hoi,

Graag zie ik de BTW specificatie op mijn factuur. Liefst met terugwerkende kracht tot en met 1 mei 2019.

Alvast bedankt voor activeren.

Groet,
Sander


Btw specificatie heb ik voor je opgestuurd. Tevens alles vanaf 1 januari met terugwerkende kracht opgestuurd @SG I en P. 


Hoi KPN, Ik had ook eerder vandaag een verzoekje ivm de btw vermedling op de factuur gedaan, maar zie deze er niet meer tussen staan in de reacties.

Dus bij deze nog een keer;

  • Graag ontvang ik op de factuur een btw specificatie
  • Kan het met terugwerkende kracht over heel 2020?

Alvast bedankt!