Skip to main content

Goedendag,

Ik wil graag de btw op mijn factuur vermeld zien. Kan ik dat zelf regelen in mijnKPN en zo ja, waar dan? Zo nee, dan bij deze het verzoek om mijn facturen aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Judith

Als je jouw profiel invult, dan regel ik het voor je @FrankyS01. 


Bijgewerkt door FrankyS01. Dank voor het regelen!


Het is voor je aangezet @FrankyS01.

@LizaBezo, een collega heeft reeds gevraagd via: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/ik-wil-graag-btw-vermeld-op-mijn-factuur-439598 om je profiel in te vullen. zodat we dingen voor je in gang kunnen zetten. 


ik heb mijn profiel aangevuld. als je het nu kunt aanpassen heel graag. :) 

BTW specificatie heb ik voor je aangezet. Tevens ook nog even van de eerste factuur de specificatie nagestuurd. 

@Jeroen_dB ik heb vandaag gekeken naar de factuur van nov. maar helaas staat daar weer geen btw specificatie op. Kun je het even nakijken?  Alvast bedankt.


Daar is dan iets mis gegaan. De specificatie heb ik nagestuurd en dan vanaf de eerstkomende factuur moet het nu goed gaan @KoentD 


Ik heb vorige maand gevraagd om de btw te vermelde op de factuur van mobiel echter nu krijg ik de nieuwe factuur en staat het er weer niet op. Moet ik dit iedere maand aanvragen?

Gr. Hans


Het is niet nodig dit elke maand aan te vragen @Boxsit. Ik heb het even nagekeken in onze administratie en zie dat alles nu goed staat om elke maand keurig de btw specificatie te ontvangen voor het nummer ddat je hebt vermeld in jouw profiel. Â