Skip to main content

Buiten eu bundel aangezet via sms.  maar werkt niet in Tanzania..roaming staat aan

Hallo ​@Emilia123 

Heb je 1 van deze bundels aangezet?

Je kan proberen of een ander mobiel netwerk of 1 van de andere tips hieronder werkt:

Tips voor goed bereik in het buitenland

Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:

Bron van de Tips en voor meer informatie zie dit artikel:

Een niet-EU bundel van x MB/min/sms,

is dat: x MB EN x min EN x sms

of is dat: x MB OF x min OF x sms ?

Een niet-EU bundel van x MB/min/sms,

is dat: x MB EN x min EN x sms

of is dat: x MB OF x min OF x sms ?

Het is een combinatie, als je een 100 MB/min/sms bundel koopt dan is het totaal van x MB en y min en z sms bij elkaar maximaal 100.

Ja die eerste, van 14,95 heb ik aangezet:)

25MB is erg weinig voor mobiele data, dat kan je in een paar seconden al verbruikt hebben, wat zegt de MijnKPN app over die bundel, is hij al verbruikt of blijft hij helemaal ongebruikt?

Als je mobiele data wilt dan is het misschien handiger en goedkoper om een lokale simkaart aan te schaffen.

Dank voor je antwoord:) Ik.heb bevestiging sms gehad dat het beschikbaar is, maar ik zie de hele bundel nergens terug in de KPN app...

Hallo ​@Emilia123 

Heb je 1 van deze bundels aangezet?

Je kan proberen of een ander mobiel netwerk of 1 van de andere tips hieronder werkt:

Tips voor goed bereik in het buitenland

Als het ene netwerk niet goed (genoeg) werkt, kun je handmatig een ander netwerk kiezen in de instellingen van je toestel. Dat kan verschil maken. Net als in Nederland heeft provider A op bepaalde locaties beter bereik dan provider B of andersom. Handmatig een ander netwerk selecteren doe je als volgt:

Bron van de Tips en voor meer informatie zie dit artikel:

Volgens het antwoord van een moderator (zie de link) zou je dat in de Mijn KPN app onder In Nederland & Binnen EU moeten kunnen vinden.
Onder het kopje: Binnen de EU zou je ook een kopje Buiten de EU moeten zien.

Blijven verbruikte niet-EU bundels zichtbaar in MijnKPN (website of app)?

Ja gevonden! Hij staat r in. 25 mb, 0 mb verbruikt...

Reageer