Skip to main content
Beantwoord

Buiten Europa werkt de buitenlandbundel niet meer sinds een paar dagen

• May 28, 2025
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik ben buiten Europa. Heb mobiele bundel aangeschaft . Deze werkte goed maar sinds 3 dagen niet meer. Ook bij mijn medereizigers met kpnbundel niet meer. Is dit een storing. Kan ik deze opnieuw activeren? 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Nd123 

KPN heeft een paar dagen geleden ineens nieuwe buitenland bundels geïntroduceerd en de oude bundels, ook al waren die nog geldig, laten vervallen (waarschijnlijk een fout).
Via de MijnKPN app (misschien moet je die eerst updaten) kan je nu de nieuwe bundels bestellen, je kan de nieuwe bundels ook op de vernieuwde buitenland pagina vinden: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland

Voor de nieuwe bundel kan je compensatie aanvragen via de klantenservice zie de reactie van KPN Moderator Shyrin in dit topic:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Nb er staat nog ruim op, heb aan en uitzetten . Andere  provider al geprobeerd 

• Antwoord
  • May 28, 2025

Hallo ​@Nd123 

KPN heeft een paar dagen geleden ineens nieuwe buitenland bundels geïntroduceerd en de oude bundels, ook al waren die nog geldig, laten vervallen (waarschijnlijk een fout).
Via de MijnKPN app (misschien moet je die eerst updaten) kan je nu de nieuwe bundels bestellen, je kan de nieuwe bundels ook op de vernieuwde buitenland pagina vinden: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland

Voor de nieuwe bundel kan je compensatie aanvragen via de klantenservice zie de reactie van KPN Moderator Shyrin in dit topic:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Hartelijk dank, heb nieuwe bundel gekocht en het werkt weer. Ik vind het wel heel raar en ben daar ook wel boos over dat kpn dit niet communiceert. Als ik thuis ben ga ik achter de compensatie aan

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Goedemorgen KPN, word eens even wakker. Mensen met een buitenlandbundel lopen hier allemaal tegenaan. Wij hopen dat ze niet in noodsituaties komen. Snel fixen dus. !!! En in ieder geval communiceren!!!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Nd123 en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al antwoord hebt gekregen en ik ben het met je eens. Niet handig om nu zonder bundel te zitten, dus excuses hiervoor. Ik neem je feedback wat betreft de communicatie mee!