Skip to main content

Hallo, 

 

mijn telefoon is plots buiten gebruik gesteld om administratieve redenen. Ik kan enkel op de WiFi maar ik heb geen mobiel internet en ik kan ook niet sms’en of bellen en gebeld worden. Ik kan geen contact opnemen met KPN omdat ik dus NIET kan bellen!! 
 

belangrijk om erbij te zeggen is:

- de facturen zijn altijd volledig en op tijd betaald dmv automatisch incasso.

- Er zijn geen plotselinge hogere extra kosten gemaakt etc. behalve de €0,08 van een servicenummer gesprek!!! Lijkt me er niet eentje die mee hoeft te tellen. 

- mijn abbo mag over iets langer dan een maand verlengd worden. 
 

ik word graag geholpen, dit is kansloos zo! 

Hoi @Kiki Busio . Welkom op het forum.

Wat vreemd dat dit zomaar is gebeurd! Wat gebeurt er als je iemand probeert te bellen? Wat hoor je precies? Ik kijk graag met je mee. 

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 


Hallo Erwin, 

Het is reeds opgelost maar ik reageer nog even hier zodat anderen er wellicht iets aan hebben mochten zij het zelfde probleem ervaren. 

Ik keer iets dergelijks te horen als: Uw aansluiting is buiten gebruik gesteld wegens administratieve redenen. 

Echter heb ik contact opgenomen met KPN met iemand anders zijn telefoon. Na lang zoeken bleek dat het de simkaart was problemen gaf, aangezien ik verder geen extra kosten, openstaande facturen of buitenlandbezoek gevolgen had. Gelukkig had ik een DUO sim en werkte de tweede simkaart die ik nooit eerder had gebruikt wel optimaal. 

Bedankt voor in ieder geval je snelle reactie via deze weg. 

 


Ah, wat fijn dat het euvel gevonden is!

Erg bijzonder dat de simkaart hier de boosdoener bleek te zijn, dat horen we niet vaak. Goed dus dat je dit hier even deelt!