Skip to main content

Als ik buiten op mijn telefoon wil staat er si da een paar dagen een E heb ik nooit eerder gehad waardoor heb ik dat ineens want daardoor heb ik buiten huis heel slecht internet 

Vervelend dat jullie hier ook last van hebben. Het is in onderzoek bij de technische dienst en daarbij werken ze samen met de leveranciers. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen, en als dat niet werkt kan je ons het beste bellen zodat jullie gegevens via een ticket meegenomen kunnen worden bij het onderzoek:

 

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'

Maakt dit geen verschil, dan kan je via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, horen we graag zo veel mogelijk informatie van jullie, zodat de technische dienst het probleem sneller in kaart heeft. Denk hierbij aan merk en type toestel, wanneer en waar je de problemen ervaart, wat ervaar je precies, software informatie over je toestel en dergelijke. Vanuit de technische dienst zal je op de hoogte gehouden worden over je melding. Houdt ook de KPN storingspagina in de gaten. 

 


Ik heb dit ook sinds kort en vandaag ook weer paar keer. Ik heb een iPhone 12, altijd goed van gewerkt en nu is echt slecht. Heb sinds begin juni.  Ook onderweg tijdens bellen heb ik dat is weer weg val. Had ik eigenlijk nooit meer. Lijkt alsnog f bij ierdere nieuwe mast de aanmelding niet goed gaat. 


Vervelend dat je er ook last van hebt @RogerV6. In mijn bericht direct boven dat van jou staat wat je kunt doen in dit geval. Het is in onderzoek en als je die stappen uitvoert kan je daarin worden meegenomen.


Heb hier sinds kort ook last van? Wat is oplossing!


Zelfde probleem ik heb een 12 mini… 

ik volg graag de updates in dit topic


Bij mij ook iPhone 12 mini idd 


Er is nog geen oplossing, zoals je in mijn eerdere bericht kunt lezen is het in onderzoek bij de technische dienst. In het groene vak in mijn bericht staan een paar dingen die je kunt proberen, en als dat niet werkt kan je ons bellen. Telefonisch kan een ticket worden aangemaakt zodat je meegenomen wordt in het onderzoek en je via sms op de hoogte kan worden gehouden van updates.


Wel lastig probleem met iphone 11 en 12. En apple zegt dat het aan de servers van KPN ligt sinds de laatste update en adviseert maar ander netwerk te nemen. 

Als Apple adviseert om een ander netwerk te nemen dan wordt het misschien tijd dat KPN adviseert om een andere merk telefoon te gaan gebruiken. De policy van KPN is echter dat zij nooit uitspraken over haar leveranciers zal doen en dat is ook wel zo netjes. Zoiets zou je ook van Apple mogen verwachten.

Overigens is men in de Apple store in Amsterdam tot de conclusie gekomen dat het een hardware probleem betreft waarbij een component die de netwerkverbinding op moet zetten niet meer goed functioneert. Zie dit bericht.


Er is nog geen oplossing, zoals je in mijn eerdere bericht kunt lezen is het in onderzoek bij de technische dienst. In het groene vak in mijn bericht staan een paar dingen die je kunt proberen, en als dat niet werkt kan je ons bellen. Telefonisch kan een ticket worden aangemaakt zodat je meegenomen wordt in het onderzoek en je via sms op de hoogte kan worden gehouden van updates.

Ik ben nieuw hier, maar wilde dit wel delen, ik heb gister de iOS 17.6 bèta geïnstalleerd op mijn iPhone 12mini en op de plaatsen waar mijn telefoon de laatste tijd naar edge omschakelde blijft hij nu gewoon 5g behouden! Mogelijk is het met de volgende iOS update dus opgelost, het kan ook gewoon geluk zijn…


Met zeker 10 iphones met problemen (van de 30) , ben ik niet blij. 

Had een nieuwe sim aangevraagd, maar dat voor dat ik door had dat het zon groot probleem was.

Afgelopen woensdag en vanochtend was weer constant de hele tijd door.

twee bureaucratische bedrijven die elkaar de schuld geven al bijna twee maanden. Grrrrr. Wordt er niet blijer van.

 

 


Dat kan toeval zijn inderdaad @Vdbosjd, maar het is wel een goede bevinding!

Ik snap dat je daar niet bij van wordt @RogerV6, wij ook niet. Wij willen ook dat het goed werkt. Het is zoals gezegd in onderzoek, als er nog geen ticket voor jouw nummer(s) is aangemaakt kan je ons bellen. 


Goedemiddag,

 

Ik vraag mij af hoe het ervoor staat met dit probleem. Het overkomt mij nog iedere dag. Internet valt regelmatig uit en ik moet steeds vliegtuigstand aan- en uitzetten of mijn telefoon herstarten om weer verbonden te worden.

 

Het wordt op de website nog steeds vermeld als ‘Er zijn problemen’.

 

Iemand enig idee?


Het is nog in onderzoek @sander23, de technische dienst is er samen met de leveranciers mee bezig. Er is nog geen duidelijkheid over hoe en wat. Als je telefonisch al een ticket hebt laten aanmaken wordt je daarin meegenomen en kan je per sms op de hoogte worden gehouden. Heb je nog geen ticket? Bel ons dan op 0800-0402.


Ik heb bij KPN een,  een ticket aan laten maken. Maar ik de irritatie groeit. Gister in België geweest geen bereik. Roger

 


Ik heb bij KPN een,  een ticket aan laten maken. Maar ik de irritatie groeit. Gister in België geweest geen bereik. Roger

Heb je in Nederland dan wel gewoon bereik?


Nee bereik valt steeds weg, Vliegtuigstand aan en uit werkt meestal wel. Maar in België werkte dat zelfs niet. Ik ben van ellende nu maar ios 18 beta aan het installeren. 

Roger


iOS 18 is geen oplossing. Valt nog steeds op netwerk e. 


Iphone 11 en 12 hebben deze problemen, al vanaf eind mei. Toch doen ze bij de helpdesk nog steeds alsof het geen bekend probleem is ipv meteen een ticket loggen, zeggen dat het een bekend probleem is en op de hoogte houden via via sms. Ik heb eerst een nieuwe simkaart gekregen en daarna de melding, dan ligt het toch echt aan het toestel. Had een iphone 11, een iphone 12 gekocht, zelfde probleem. Voor niks 300 euro uitgegeven, was allang bekend dat dit probleem speelde. Waren ze direct eerlijk geweest was de nieuwe simkaart en nieuw toestel niet nodig geweest. Maar zien waar ik die gemaakte kosten op kan verhalen. Bedankt KPN helpdesk.


Dat was allemaal niet nodig inderdaad, de helpdesk kan hiervoor een ticket aanmaken voor de technische dienst en via die weg gaat het verder. Als re voor jou nog geen ticket is aangemaakt is ons bellen het beste wat je kunt doen dus.


Zoals je kunt lezen is er al meerdere malen contact geweest, ook specifiek de vraag gesteld of er een ticket is aangemaakt maar dat konden ze niet zien. Ik had toch minimaal een sms met ticketnummer verwacht. Nu al meer dan 2 maanden ellende, erg frustrerend. 


Is het bekend dat het probleem “E netwerk ipv 5G” zich ook bij Samsung Galaxy Flip5 voordoet?

Het helpt inderdaad door even op vliegtuigstand te zetten, maar dat kan dé oplossing niet zijn natuurlijk.

 


Je zei inderdaad dat er contact was geweest @jmam, maar ik kon niet uit je bericht halen of er een ticket was aangemaakt. Je zei dat er dingen werden gedaan in plaats van een ticket aanmaken, daardoor twijfelde ik daarover. Als het ticket is aangemaakt zal de technische dienst dat oppakken. Door de hoeveelheid tickets die ze krijgen kan dat even duren, zodra ze het oppakken sturen ze een bevestiging en houden ze je op de hoogte van de voortgang. 

 

@flip 5 dat staat hier los van, je kunt hier beter een eigen topic over aanmaken of ons bellen op 0800-0402.


Gister weer 3 oproepen gemist. Hoe moeilijk kan het zijn.  Zijn nu 4 mensen binnen ons bedrijf die serieus problemen hebben. Stuur maar iphone op die wel werkt of los het op,

IRRITATIE groeit.

 


Na een bezoek aan Zwitserland, waar alles goed werkte, deed KPN in Nederland het weer.  Nu, een week later, zit ik opeens toch steeds weer op Edge. Ik kan er geen pap van maken…


Ik heb bij KPN een,  een ticket aan laten maken. Maar ik de irritatie groeit. Gister in België geweest geen bereik. Roger

 

In Duitsland had ik ook helemaal geen bereik. Zwitserland wel. Zo random ook


Reageer