Skip to main content

Ben al jaren Telfort klant zonder enige problemen te hebben gehad.

Nu is Telfort sinds 5 dagen overgegaan naar KPN en het gedonder begint al.

Ik log in op mijn KPN en tot mijn verbazing zie ik dat ik extra belkosten heb gemaakt binnen Nederland

terwijl ik ONBEPERKT bellen heb in mijn abonnement.

Zijn er mensen bij die hiervan ook last hebben.

KPN ZORG DAT JE ZAKEN OP ORDE ZIJN!!!!!

 

Hallo @acsdbroers , of het klopt kan ik niet beoordelen, een moderator wel.

Wat ik wel weet is dat de gegevens op de mobiele schermen (nog) niet allemaal correct zijn en nog aangepast worden.

Wacht de reactie van een moderator af s.v.p.

 



Bij KPN is Onbeperkt bellen inclusief het bellen naar gratis nummers (0800, 088). Ook is onbeperkt bellen inclusief bellen naar betaalde informatienummers (090x, 18xy, 084, 087), maar bij deze nummers is het exclusief de extra kosten die bij de betreffende dienst genoemd worden.


Hallo @Noordzee , @acsdbroers  is echter Telfort-klant en belt onder de voorwaarden van Telfort en niet van KPN.


@JanD 

Jij weet de voorwaarden van Telfort natuurlijk beter. Werden die extra kosten daar niet doorberekend? 


IK heb ook geen 0800 of 0900 nr's gebeld


Hallo @Noordzee , @acsdbroers  is echter Telfort-klant en belt onder de voorwaarden van Telfort en niet van KPN.

De overige tarieven zijn voor de Telfort abonnee 100% gelijk aan die van de KPN abonnee.


Hallo @Noordzee , die tarieven zijn niet meer te traceren door de overgang naar KPN, @acsdbroers , zal de voorwaarden uiteraard bij zijn contract hebben en het daarop kunnen nazien.

 


Maar nogmaals ik heb geen 0900 of een betaalnr. gebeld. Dus dit heel vreemd

En KPN reageerd niet.


Wat krijg je te zien in dat kostenoverzicht als je op het pijltje rechts naast die kosten drukt?


Ja ik heb het ook gaat maar om 30 cent maar ik heb 2 mobiele nummers gebeld dus is gratis .

Nou dat word wat de overname ik heb ook nooit problemen gehad!!!


na overgang van Telfort naar KPN op de eerste dag (01-02-2020) van nieuwe periode direct al extra kosten  buiten de bundel te zien op Mijn KPN, terwijl  ik geen extra kosten heb gemaakt. Klopt dit wel? Slecht begin zo. Gebeld met ze en zij kunnen mij niet helpen , er is nog niets te zien aan hun kant.


Nou ik heb vandaag precies hetzelfde gehad. Ook na overgang, vandaag eerste dag nieuwe periode extra kosten gemaakt 3 euro 60!! Terwijl ik 10 minuten vandaag binnen de bundel (onbeperkt) naar mijn zoon heb gebeld. Ik heb NERGENS anders naartoe gebeld. Bij de Klantenservice wisten ze te vertellen dat er al meer soortgelijke klachten zijn gemeld. Ik hou mijn hart vast voor de komende periode. Anders, contract of niet, weg bij KPN 


Ja ik heb het ook en gaat tot nu toe maar om 30 cent maar ik heb 1mobiele nummer gebeld en heb onbeperkt bellen..

Nou dat word wat de overname ik heb ook nooit problemen gehad!!!

 


Ik begin langzamerhand het idee krijgen dat er geen juist kostenoverzichr wordt getoond. 
 

Niet echt handig als iedereen net over is. 


als je op het pijltje naast de kosten drukt staat er alleen “bellen binnen Nederland”

Welkom in de wereld die KPN heet…  't zal nog wat gaan worden met Kpn.

Dit moet niet teveel gaan gebeuren anders toch eens ergens anders gaan kijken.


Juiste verbruik en nwe tegoed klopt niet.

 

Na overgaan van Telfort naarKPN  is het nieuwe tegoed helemaal niet bijgeschreven en zijn we van het oude tegoed  in totaal 5000 mb kwijt Hoe kan dat


Tevens wordt er bij mijn abonnement   2GB  en onbeperkt bellen en sms en  kosten inrekening gebracht terwijl dit de EU onbeperkt is


Moderator's reageren alleen op makkelijke problemen


Moderators reageren doorgaans binnen 48 uur na plaatsen van het topic. Overigens is 1 keer je verhaal vertellen voldoende.  


Het feit dat ze meerdere ex Telfort klanten met dit probleem opzadelen is een teken dat Kpn zijn zaken niet op orde heeft wat betreft de overname.

En soms is het beter als je jou verhaal meerdere keren verteld.


Je verspilt je tijd. Ga wat nuttigs doen!


Zoals jij!!  Aan al jou reactie's te zien heb jij hele dagen ook niks beters te doen


Gezellig is het hier weer.:relaxed:


Ook ik heb hetzelfde probleem, naar 20 jaar Telfort Sim Only omgezet naar KPN en 90 cent betalen voor 3 minuten bellen. Via de chat heeft men aangegeven dat deze kosten worden verrekend en onterecht zijn. 

Het mooiste is, dat dit niet bij iedereen mis schijnt te zijn gegaan.
Jammer, ik zou het mooi hebben gevonden wanneer KPN de Telfort gebruikers de vrijheid had gegeven om onder hun mobiele abonnement uit te mogen gaan. 

Vind dit soort fouten bij zo een migratie gewoon slecht. Van te voren maar berichten krijgen dat KPN beter is dan Telfort. Betere service etc…..  Ze hebben nog niet geleerd van de klanten van XS4ALL.

KPN zou echt stoer zijn, wanneer ze dit soort fouten gewoon meteen vermelden bij de storingen.

 


Gezellig is het hier weer.:relaxed:


Het zou misschien helpen wanneer sommige forum leden hier andere betalende KPN/Telfort klanten wat minder bagatelliseren of willen bepalen hoe, wat, waarover en wanneer andere klanten hulp vragen ;-) 

Het lijkt mij dat juist elke klant hier z’n verhaal/beklag MAG doen, daar is dit forum toch voor. Ze betalen immers voor diensten en niemand anders.