Skip to main content

Ben al jaren Telfort klant zonder enige problemen te hebben gehad.

Nu is Telfort sinds 5 dagen overgegaan naar KPN en het gedonder begint al.

Ik log in op mijn KPN en tot mijn verbazing zie ik dat ik extra belkosten heb gemaakt binnen Nederland

terwijl ik ONBEPERKT bellen heb in mijn abonnement.

Zijn er mensen bij die hiervan ook last hebben.

KPN ZORG DAT JE ZAKEN OP ORDE ZIJN!!!!!

 

Ik wacht nog steeds betreffende de onterecht in rekening gebrachte extra kosten buiten de bundel bij de oudeTelfort klanten op een reactie van deze geweldige KPN!!!!!! Moderator aan het werk!!!! 


@all de Telfort tarieven zijn hier te vinden de service nummer kosten worden niet super duidelijk vermeld wel was het bij Telfort niet veel anders dan wat eerder genoemd is door Noordzee. 

Een eerste batch migranten doen en deze alles laten uit testen was mogelijk verstandiger geweest dan meteen iedereen  en we lossen het wel op zoals dit overkomt.

We weten allemaal nog wel de Prepaid coulance regeling vanwege het niet vooraf melden dat de data uit moest. Weinig geleerd blijkbaar. 

Let niet te sterk op wat je ziet in MijnKPN ook Mijn Telfort  gaf niet altijd het juiste weer houd de eerste echte KPN factuur in de gaten. Al ben ik momenteel geen fan van KPN weet ik wel dat als iets echt onterecht wordt afgeschreven dit zo goed mogelijk wordt opgelost.

 

Lekker welkom op het KPN forum we lijken wel migranten uit niet europese landen. We zijn al tegen onze zin aan KPN overgeleverd dan mag iets meer medegevoel wel.

 


@all de Telfort tarieven zijn hier te vinden de service nummer kosten worden niet super duidelijk vermeld wel was het bij Telfort niet veel anders dan wat eerder genoemd is door Noordzee. 

Lekker welkom bij KPN we lijken wel migranten uit niet europese landen.

 

Dan moeten we eerst nog even langs de IND en soci voor de uitkering of de oprotpremie.😊


@all de Telfort tarieven zijn hier te vinden de service nummer kosten worden niet super duidelijk vermeld wel was het bij Telfort niet veel anders dan wat eerder genoemd is door Noordzee. 

Lekker welkom bij KPN we lijken wel migranten uit niet europese landen.

 

Dan moeten we eerst nog even langs de IND en soci voor de uitkering of de oprotpremie.😊

Die ga ik heel mischien binnenkort wel aanvragen die oprot premie. 😜

Of de nééé verlaat ons niet bonus 🤔


Ook hier binnen eerste 2 dagen van nieuwe abo periode, meteen al 0,30 “extra belkosten”.
Klopt van geen kanten. Heb 1 gesprekje naar mobiel gedaan van 28 sec. Gewoon binnen bundel.
Dit doet zich dus voor direct na de omzetting van Telfort naar KPN.

Lekker begin, na deze (ongewenste) overgang van Telfort naar KPN. 

Betreft slecht 30 cent (maal X aantal klanten...) maar ik heb geen zin om dit soort zaken te moeten uitvlooien en KPN stalken om het terug gedraaid te krijgen.

KPN graag een controlerende/corrigerende actie pro actief van jullie kant zonder dat de klant hier zelf achteraan moet. BvD.

Mvg,
een Tiscali klant van het eerste uur.

 


Aanvulling in meerdere TFT tarief lijsten wordt naar de overige tarieven gewezen dan kom ik hier terecht. Ik kom er niet echt uit wat we moeten aanhouden.

Voor onbeperkt bellen verwacht ik het rijtje bij belvrij.


Maar geen enkele moderator die dit oppikt :rage:


Gezien de reacties van de voormalige Telfort klanten zal het ongetwijfeld een foutje in de systemen zijn en het lijkt me sterk dat het ook gefactureerd wordt, zodra dat het wel het geval is, dan opnieuw aan de bel trekken.

En meteen na 1 dag al roepen om een moderator schiet ook niet op, heb geen idee wat de reactie tijd op dit forum is van de moderators maar als ik vanuit Telfort beredeneer was dat tussen de 2 en 5 werkdagen 


Precies, dit treft vrijveel klanten zie je dit op de eerstvolgende factuur terugkomen dan kan er iets worden gedaan, tijdens een lopende periode is het moeilijker. Er zal vast een goede verklaring zijn.


1. Het word wel gefactuureerd

2. De reactietijd bij sommige problemen is maar een paar uur.

3. Ik heb al telefonisch contact gehad en daar kunnen ze niks voor je betekenen.

4. Als ze deze overname voor ex telfort klanten beter voor elkaar hadden was deze discussie helemaal niet nodig geweest.


Wat zeiden ze dan tijdens dat telefoongesprek?


1. Wordt of is significant verschil, ik heb vaak genoeg in Mijn Telfort vreemde cijfers gezien nooit gefactureerd.

2. Klopt, wil niet zeggen dat hier niks aan gedaan wordt, een zoethoudertje schiet je niks mee op.

3 Waarom niet, mogelijk om de reden die ik al aangaf je een lopende periode.

4. Daar zit zeker iets in nog geen reden om onnodig ongeduldig te worden.

 

Er is een probleem met de tellers in de app dat is bekend en bekend gemaakt, wordt aangewerkt, grote kans dat wat je nu ziet daarmee samenhangt. Als het bedrag in jouw geval feitelijk is gefactureerd en afgeschreven kun je op de factuur vast terugvinden waar de fout zit en samen met de belgeschiedenis uit je telefoon een redelijk onweerlegbaar bewijs. Nogmaals achteraf vergoeden indien terecht is dan de methode.

Het pro actief vergoeden zou mooi zijn maar is onbegonnen werk. Wat de app betreft ja mee eens we moeten erop kunnen vertrouwen, toch is deze niet maatgevend dat is de uiteindelijke factuur. Ik zie bij mij ook vreemde getallen. Ik had verwacht op nul te beginnen nieuwe app nieuwe teller. Ik zag meteen de eerste uren na de omzetting al verbruik die gewoonweg onmogelijk is. Gelukkig binnen de bundel uiteraard wel aangegeven. Exact weet ik het niet de teller in de KPN app is gebouwd op een KPN abonnement waarvan ten eerste de bundel periode anders loopt. Ik had verwacht nu 28 dagen te zien net als de overige KPN klanten per 1 februari is het nog steeds nul ik weet zelf ik heb er nog 14 dan zal ik vast bericht krijgen over de nieuwe bundel.

 

Zowel wij als KPN moeten even wennen en elkaar de tijd gunnen.


Vandaag heb ik meer dan 30 minuten gebeld. Er zijn geen extra belkosten meer bij de eerdere 90 cent gekomen. Waarschijnlijk heeft men het onder controle. 

Wat betreft reactie response van KPN. Ze geven zelf aan dat een sterk punt van KPN ten opzichte van Telfort de 24/7 support is.

Dus vandaar dat men zelf bij de Ex Telfort klanten de  indruk heeft gewekt van een snelle afhandeling. Dus de responstijd van Telfort doet niets terzake in deze.


@MC69 24/7 bereikbaar daar wordt de telefonische klantenservice vast mee bedoeld, maar het forum zit anders in  elkaar dat kun je ook zien in reacties van de moderators die echt niet binnen 24 uur een reactie geven 


Hallo allemaal! We pakken topics in principe op volgorde van binnenkomst op. Het is op het moment verder ook best druk op het forum qua aantal nieuwe topics. Hierdoor kan het iets langer duren dan normaal voor we aan een topic toekomen. Als je direct geholpen wilt worden dan is bellen of chatten de snelste manier.

 

Dit wat jullie aangeven kom ik niet direct tegen in het overzicht van bekende dingen rondom de migratie. Dus dit wil ik graag verder nakijken. Willen degenen die hier last van hebben hun forumprofiel invullen en in het topic laten weten als ze dat gedaan hebben. Dan kan ik vervolgens nakijken waar de kosten vandaan komen, en of deze terecht zijn. Als dat niet zo is, dan gaan we natuurlijk zorgen voor herstel.

 

Tevens heb ik wat andere losse topics hiermee samengevoegd.


Dank voor de reactie. Mijn profiel is bijgewerkt en via de chat heb ik vernomen dat de technische dienst afgelopen zaterdag hier al mee bezig was. Het is zaterdagochtend bij mijn eerste telefoongesprek fout gegaan naar een gewoon 06 nummer wat ik veelvuldig bel. Dit zou niet moeten kunnen, daar ik onbeperkt bellen heb.

 


Forumprofiel is ingevuld


Dank voor het invullen van jullie profielen! We hebben inmiddels duidelijk wat er aan de hand is. De bundels die jullie hadden blijken na de omzetting met wat vertraging geactiveerd te zijn. Hierdoor is verbruik in de periode tussen omzetting en activering van de bundels als buitenbundelkosten verwerkt.  Dit hoef je natuurlijk niet te betalen. Het wordt op je komende factuur ook gelijk weer gecorrigeerd :)

 

Alexandra heeft dit ook toegevoegd aan het Telfort wordt KPN overzichtstopic.


Alleen jammer dat de verbruiksbalk op de nwe facruur niet meer te zien is.