Skip to main content

Ingelogd op MijnKPN en al een kwartiertje aan het zoeken op de website, maar kon niks vinden over de kosten voor de lopende periode. Dit wilde ik graag weten, omdat ik iemand in Spanje  heb gebeld.

Dag @Johan Emmeloord! Welkom op ons KPN Forum. Zo te zien gaat het om een mobiel abonnement. Of het geld kost om naar Spanje te bellen, hangt af van wanneer jouw huidige abonnement is afgesloten. 
Ga naar: kpn.com/buitenland en scroll naar beneden. Onder het kopje ‘Bellen en sms’en’ staat uitleg. Met een relatief nieuw abonnement (tot 2 jaar terug), zit bellen van NL naar Spanje of vanuit een ander EU-land naar Spanje, gewoon in je abonnement. Handig om te weten voor de toekomst. Je kunt op die site altijd controleren welke tarieven wij hanteren per land. 

Nog één ding: Als het gesprek geld heeft gekost, dan krijg je een melding in de MijnKPN App. Klinkt als: ‘Let op: deze maand zijn er kosten buiten de bundel’ 

 

Hopelijk kun je met deze informatie uit de voeten. Laat het maar weten als je nog vragen hebt :blush:


Ik ben blij met het antwoord.