Skip to main content

Hoe kan het zijn dat ik deze berichten achter elkaar krijg? Ik zit nu in Zuid Afrika en kennelijk switch ik automatisch van voordeelbundel naar gewoon gebruik. Ik heb bundel opnieuw aangevraagd maar zou graag mijn andere kosten terug hebben. Dank?

Beste klant, u heeft 50% van uw Voordeellanden buiten EU bundel 100 verbruikt. Bij 75% ontvangt u opnieuw een sms. Groet, KPN

Beste klant, u hebt 80% van uw limiet van 60,50 euro voor internet buiten de EU gebruikt. Bij 100% sluiten we ter bescherming uw internet buiten de EU voor de rest van de maand af. Kijk op kpn.com/dataroaming voor meer info. Groet, KPN

Beste klant, u hebt 100% van uw limiet van 60,50 euro voor internet buiten de EU gebruikt. We hebben ter bescherming uw internet buiten de EU afgesloten. Wilt u doorgaan met internet, SMS dan "JA" naar 1330. Als u doorgaat met internet betaalt u het standaard buitenbundel tarief voor data van het land waar u bent. Bevindt u zich in een vliegtuig of op zee, dan kunnen deze kosten zeer hoog oplopen. Kijk op kpn.com/dataroaming voor meer info. Groet, KPN

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Ps. Graag antwoord op mn mail adres die jullie ook hebben


KPN correspondeert niet via mail. Vragen op het forum worden op je topic beantwoord.
Je vraag zal afgesplitst worden naar eigen topic. Je hebt ‘t nu op een heel oud topic gezet, met bovendien een heel ander onderwerp.

Ik neem aan dat de 31 dagen over waren of het gebruik v.d. bundel (eerder) op.

Als je JA naar 1330 sms’t dan kun je over de grens van € 60,50 heen gaan! Beter om dat niet te doen en gewoon een nieuwe buiten-EU-bundel aan te zetten. Via MijnKPN of sms.


Hi @Bart Hogendoorn, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je berichten die je stuurt, het lijkt erop alsof je bundel of volledig verbruikt was of na 31 dagen gestopt is. Kreeg je ze op deze volgorde binnen? Want na de buitenlandbundel (bericht van 100% verbruikt) ga je, indien je roaming aan laat staan, gebruik maken van je internetverbinding via de normale kosten in dat land. 

Omdat ik verder niet weet hoe of wat en nog niks kan nakijken zonder gegevens, wil ik je vragen om je Forum profiel aan te vullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan kan ik vanuit de systemen het een en ander gaan controleren, verifiëren en hopelijk ook duidelijkheid scheppen hierin.

Wil je even laten weten wanneer je jouw profiel hebt aangevuld?


@Bart Hogendoorn, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer