Skip to main content

Ik wil graag naar buitenland bellen uitzetten.

Maar, hoe doe ik dat.

M.V.G.  G.Oostveen

Hallo @AppieUitDelft 

Voor de vaste telefoon kan je dat zelf doen via MijnKPN, maar voor je mobiel moet KPN dat doen.
Het snelste gaat dat door te bellen met klantenservice op 0800-0402.
Als je geen haast hebt, kan je hier wachten op een reactie van een moderator.
Vul dan al vast je forum profiel in met je 06-nummer in het veld Persoonlijke opmerkingen.
Alle velden met (Privé) erachter zijn alleen voor jou en KPN zichtbaar.


Bedankt, het is geregeld.

Groetjes van Appie uit Delft.


Hallo, ik wil ook graag z.s.m. een nummer voor bellen van NL naar buitenland uitschakelen. Hoe kan ik dat regelen?

gr.

Ben


Hoe kan ik dat regelen?

Topic wel doorgelezen @Ben Amsterdam ? Het antwoord staat gemarkeerd. 

Overigens kost alleen naar buiten de EU landen van de bundel bellen extra geld. 

Dat zijn overigens veel meer landen dan alleen de Europese Unie. 

De landen binnen de bundel 

Andorra
Azoren
België
Bulgarije
Canarische eilanden
Cyprus (Grieks gedeelte)
Denemarken
Duitsland
Engeland
Estland
Faeröer
Finland
Frankrijk
Frans-Guyana
Gibraltar
Griekenland
Groot-Brittannië
Guadeloupe
Guernsey
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Jersey
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Madeira
Malta
Man
Martinique
Mayotte
Monaco
Nederland
Noord-Ierland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Réunion
Roemenië
Saint Martin
San Marino
Schotland
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wales
Zweden
Zwitserland

 

Zie http://kpn.com/buitenland (onderaan EU bundel)

 


Hi @Ben Amsterdam, is dit inmiddels gelukt door met ons te bellen?


@PeterG Je antwoord is van 2 jaar geleden. Dan vind ik je toon wel betuttelend, aangezien er best iets veranderd zou kunnen zijn. Als oeek weet ik ook niet dat 'groen maken’ markeren was. Maar goed binnen EU mag zoonlief bellen van mij. @Alexp Bellen was dus niet nodig. 


Dan vind ik je toon wel betuttelend, aangezien er best iets veranderd zou kunnen zijn. 

Dan had ik dat gewoon aangegeven in mijn antwoord. 

Een vraag stellen op een antwoord zonder de indruk te geven het gelezen te hebben? Hoe komt dat over? Ik vond nou niet dat dit de indruk van gelezen gaf

Hallo, ik wil ook graag z.s.m. een nummer voor bellen van NL naar buitenland uitschakelen. Hoe kan ik dat regelen?

Dan reageer ik zo. Zou jij ook doen lijkt mij.

Maar goed binnen EU mag zoonlief bellen van mij.

Inderdaad. Het “binnenland”  is een stuk groter dan het lijkt 😁 dank zijn tante Neelie.


@PeterG Je antwoord is van 2 jaar geleden. Dan vind ik je toon wel betuttelend, aangezien er best iets veranderd zou kunnen zijn. Als oeek weet ik ook niet dat 'groen maken’ markeren was. Maar goed binnen EU mag zoonlief bellen van mij. @Alexp Bellen was dus niet nodig. 

Fijn om te lezen, binnen de EU kan je zoon zijn bundel gebruiken zoals in Nederland. Mochten zijn minuten op zijn, dan belt hij tegen het nationale tarief. Bij onbeperkt bellen dus helemaal geen zorgen.