Skip to main content

Gisteravond 1x de buitenland bundel besteld via een sms. Nu staat er in Mijn KPN 4x een buitenland bundel. Terwijl ik er maar 1 besteld heb. Kunnen jullie er 3 anuleren aub. 

Hallo @Jienna, welkom op het KPN Forum!

Wat bijzonder dat de buitenland bundel 4 keer is geactiveerd, terwijl je deze maar 1 keer hebt besteld. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Beste, 

Alles heb ik ingevuld wat u mij gevraagd heeft. 
 

Met vriendelijke groet,

Jienna Kok


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat de bundel inderdaad 4 keer geactiveerd is. Ik zie echt ook dat de sms om de bundel te activeren 4 keer verstuurd is. In dat opzicht is het dus terecht dat de bundel 4 keer geactiveerd is.

Had je misschien problemen met het verzenden van de sms?


Beste, nee ik heb maar 1x de sms verstuurd. Hij gaf een foutmelding dat hij zelfs niet verstuurd is maar ik wel de smsjes kreeg

 


Dat is wel vreemd, zeg.

Nou, weet je wat we doen. De bundel is nog tot en met 27 september geldig. Als na afloop blijkt dat je de 3 extra bundels niet hebt gebruikt, dan wil ik deze wel voor je vergoeden. Stuur je hier eind september / begin oktober opnieuw een berichtje? Dan kijk ik dit dan voor je na!


Super dankjewel! Ga ik doen!


Beste, 

Hierbij wil ik melden dat ik maar 1x de VS bundel heb gebruikt. Zou u zoals gezegt de andere 3 willen vergoeden? Graag hoor ik van u.

 


Beste, 

Hierbij wil ik melden dat ik maar 1x de VS bundel heb gebruikt. Zou u zoals gezegt de andere 3 willen vergoeden? Graag hoor ik van u.

 

Hi @Jienna, ontzettend sorry voor de late reactie. Denise heeft vakantie en ik ben vergeten om voor haar waar te nemen. 

De 3 bundels heb ik bij deze voor je vergoed, ze worden met de eerstvolgende factuur verrekend/in mindering gebracht. Komt helemaal goed dus!