Skip to main content

Hallo, ik heb de voordeelbundel data geactiveerd en bevestiging daarvan gekregen. Alleen krijg in nu later ineens het bericht dat mijn maximum buiten mijn bundel bijna is bereikt (à 60,50€) Waarom pakt die mijn voordeelbundel niet?

ik ben in Istanbul

Hoi @RobertvSt. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat jouw voordeelbundel niet werkt. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart, wellicht verhelpt dat het probleem al. Wat je ook nog kan doen is jouw simkaartje in een ander toestel testen. Op deze manier komen we er snel achter of het probleem in het toestel of simkaartje zit. Als dit geen oplossing biedt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!


Bedankt voor het snelle antwoord! Ik verwachtte dat die het na de bevestiging van jullie natuurlijk deed. Inmiddels opnieuw opgestart en even gewacht. Ik zie in de MijnKPN app dat ik nu inderdaad wat verbruik heb via mijn Data Only buiten EU bundel. Enne, die 60 euro buiten bundel verbruik wordt ook even verrekend in die bundel?

Mijn gegevens heb ik ook bijgewerkt in het Forum Profiel, goede tip ;-)


Wat goed om te lezen dat jouw bundel nu wel werkt. Je ontvangt zo een privébericht van mij


Mijn belbundel werkte vorig jaar in Singapore prima, maar dit jaar helemaal niet.

Alle netwerk providers heb ik getest, toestel uitgezet, gereset,

en inmiddels staan er al 2 beldundels op mijn rekening maar zonder resultaat.

Helpdesk bellen kost 1 euro per minuut, en even een half uurtje in de wacht staan is ook geen optie. Wat kan ik nog doen?


Mijn vrouw zit naast me, en heeft precies hetzelfde probleem.


Bij mijn was destijds het op keus opstarten van mijn telefoon de oplossing… Ik zou het als ervaringsdeskundige anders ook niet weten.

 

Tegenwoordig gebruik ik de app Airalo: ideaal! Hiermee kan je goedkoop een e-Sim kopen voor internet in het land van bestemming. Veel goedkoper en super snel geïnstalleerd. Je telefoon moet wel e-Sim ondersteunen natuurlijk


Dank voor de tip!

 


Bij mij werkte buitelandbundel in Costa rica ook niet, en ook niet internet op mijn lokale sim-kaart. Toen ik mijn VPN app had uitgezet/verwijderd, deden allebei het! Het blijkt dat sommige apps de internet instellingen kunnen dwarszitten. 


Goeie tip, dat zal ik onthouden, dankjewel.

Ondertussen heeft de KPN netjes 1 belbundel terugbetaald.

 


Reageer