Skip to main content
Beantwoord

Buitenland bundel Egypte werkt ineens niet meer

• January 6, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Femke Dees
Nieuwkomer

Mijn bu del werkt niet ik kreeg een melding bij 75% verbruikt en daarna niks meer en werkt ook niet meer. Ik heb een nieuwe bundel aa gevraagd en ook dat werkt niet dus nu zit ik met 2 bundels en geen internet.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Femke Dees 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je buitenlandbundel voor Egypte niet meer werkt, terwijl je er al wel voor betaald hebt.
We gaan kijken of we dit snel voor je kunnen oplossen, probeer daarvoor de volgende opties uit:

• Selecteer handmatig een ander mobiel netwerk, binnen de instellingen van je smartphone, in de meeste gevallen vindt je deze optie bij Mobiel Netwerk of Netwerkinstellingen.
  • Reset de netwerkinstellingen van je smartphone, dit zorgt ervoor dat eventuele problemen of fouten worden weggenomen.(Zie ook onderaan)
  • Zet je smartphone helemaal uit, en zet hem na enkele minuten weer aan. Hiermee zorg je ervoor dat de simkaart zich opnieuw aanmeld op een beschikbaar mobiel netwerk in Egypte

Netwerkinstellingen resetten

Android:

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

iPhone:

Als je iOS of iPadOS 15 of nieuwer gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je iOS of iPadOS 14 of ouder gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Laat even weten, of je met bovenstaande opties het probleem hebt verholpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Femke Dees 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je buitenlandbundel voor Egypte niet meer werkt, terwijl je er al wel voor betaald hebt.
We gaan kijken of we dit snel voor je kunnen oplossen, probeer daarvoor de volgende opties uit:

• Selecteer handmatig een ander mobiel netwerk, binnen de instellingen van je smartphone, in de meeste gevallen vindt je deze optie bij Mobiel Netwerk of Netwerkinstellingen.
  • Reset de netwerkinstellingen van je smartphone, dit zorgt ervoor dat eventuele problemen of fouten worden weggenomen.(Zie ook onderaan)
  • Zet je smartphone helemaal uit, en zet hem na enkele minuten weer aan. Hiermee zorg je ervoor dat de simkaart zich opnieuw aanmeld op een beschikbaar mobiel netwerk in Egypte

Netwerkinstellingen resetten

Android:

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

iPhone:

Als je iOS of iPadOS 15 of nieuwer gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je iOS of iPadOS 14 of ouder gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Laat even weten, of je met bovenstaande opties het probleem hebt verholpen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Femke Dees. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen gebruik meer kan maken van je bundels. Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al heeft gereageerd op jouw vraag en meerdere mogelijke oplossingen heeft achtergelaten. Is het probleem inmiddels verholpen?