Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandblokkade controleren

  • December 28, 2019
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Zou er voor mij ook gecheckt kunnen worden of er een blokkade op zit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Hi @JoostBerkers, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uiteraard kan ik ook voor jou kijken of er een blokkade ingesteld staat. Waarom vraag je je dit af? Ben je in het buitenland en krijg je geen verbinding, of is het meer preventief? :slight_smile:

In ieder geval, zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je kijken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Hi @JoostBerkers, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uiteraard kan ik ook voor jou kijken of er een blokkade ingesteld staat. Waarom vraag je je dit af? Ben je in het buitenland en krijg je geen verbinding, of is het meer preventief? :slight_smile:

In ieder geval, zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je kijken!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 3, 2020

@JoostBerkers, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?:slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2020

Ik was in het buitenland en had geen internet. De roaming stond wel aan


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 12, 2020

@JoostBerkers, hmm oke dan is er inderdaad iets om na te kijken. In welk land was je? En heb je op de locatie ook handmatig een netwerk geselecteerd en meerdere netwerken getest? Tot slot, welke melding kreeg je?

Verder, als je wil dat ik in de systemen nog het een en ander nakijk, heb ik wat gegevens nodig (zoals in het eerste bericht aangegeven).Â