Skip to main content

Ik heb niet genoeg aan mijn 50 gb buitenland bundel merk ik.

Ik heb een abonnement, is er nu ècht geen manier waarop ik een grotere bundel kan kopen dan die ene gb per keer?

Bedankt alvast!

Gr, Jean

Hoi York,

Welkom op het forum van KPN.

Je zou kunnen overstappen (lees: verlengen) naar het nieuwe KPN mobiele abonnement SuperUnlimited daar krijg je meer data voor in het buitenland (binnen de EU uiteraard).
In plaats van 50 GB krijg je dan maandelijks 75 GB aan data voor binnen de EU, en kun je die binnen de EU aanvullen met een EU bundel van 1,5 GB per keer (kosten 1,99 euro per opwaardering).

De huidige nieuwe Unlimited Serie van KPN:

Unlimited50 Unlimited300 SuperUnlimited
Tot maximaal 50 Mbit/s Tot maximaal 300 Mbit/s Tot maximaal 600 Mbit/s
20GB per dag 20GB per dag 20GB per dag
40GB per maand in de EU 50GB per maand in de EU 75GB per maand in de EU
Deel maandelijks tot 40GB Deel maandelijks tot 50GB Deel maandelijks tot 75GB

 

Let wel, je huidige mobiele abonnement moet wel contract vrij zijn of in elk geval al verlengbaar zijn (120 dagen voordat het contract afloopt), dit kun je terugvinden binnen Mijn KPN of de Mijn KPN App bij het betreffende 06-nummer.

Zo ja, dan zou je jouw huidige mobiele abonnement (als je dat uiteraard wilt) kunnen verlengen met het nieuwe SuperUnlimited abonnement.

Andere opties zijn er helaas niet.


Bedankt Michel, helaas kan ik niet verlengen nog.

Heb dit wel voor mijn man kunnen doen.

 


Hoi @York 

Jammer dat jezelf nog niet kunt verlengen, dus je zult nog even moeten wachten totdat dat wel kan.
Maar gelukkig kon het mobiele abonnement van je man, wel verlengt worden naar het nieuwe SuperUnlimited abonnement van KPN.

Dan is het alvast voor 50% opgelost, tot het moment dat jezelf ook kunt verlengen.


Reageer