Skip to main content

Ik heb buitend bundel 25 MB  gekocht voor 29 euro. maar kan er niets mee hier. Vorig jaar was dit hier ook al het geval . Heb handmatig diverse lokale netwerkoperators geselecteerd. Toestel opnieuw opgestart zonder resultaat. Tot nu toe 0 gebruikt. Wat te doen ? 

Hoi @Grubgait en welkom hier op ons forum!

Wat rot dat je in Benin helemaal geen gebruik hebt kunnen maken van je aangeschafte bundel 😞 Je kon hiermee en niet bellen en niet mee internetten? Lastig om te zeggen waar het precies fout gaat omdat je op een buitenlands netwerk zit. Speelt dit probleem echt overal in Benin of zijn er ook plaatsen (wellicht wat grotere steden) waar het wel werkt? Of ervaar je overal in Benin hetzelfde probleem met deze bundel?


Ik ben op verschillende plaatsen in Benin en het internet  werkt nergens. Alleen als ik bel worden er mb's van mijn bundel afgeschreven. Dat werkt dus wel maar whtdapp ect niet


Houd er wel rekening mee dat de kwaliteit van het netwerk in Benin niet zo goed is als hier in Nederland @Grubgait. Ik kan me ook zo voorstellen dat er in Benin plekken zijn waar het bereik te wensen over laat, het zal er ook echt vanaf hangen waar je je bevindt. Een directe oplossing heb ik hier helaas ook niet voor omdat je op een buitenlands netwerk zit.