Skip to main content
Antwoord

Buitenlandbundel Marokko deed het niet maar ik moest wel betalen

• November 12, 2025
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, 

Ik heb op 8 november een buitenlandbundel van Marokko gekocht. Deze kon op geen enkele manier geactiveerd worden. Nou heb ik op 12 november een nieuwe buitenlandbundel proberen te kopen, maar kreeg kater een bericht dat dit niet mogelijk is. Uiteindelijk staat er nu nogmaals een bundel van 6GB in de app en zou ik dus 2x moeten betalen(12GB), terwijl de eerste bundel op geen enkele manier geactiveerd kon worden. De tweede aankoop doet het nu wel 

Ik wil daarom graag mijn geld terug(29,99) voor 1 bundel. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Laurin, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat raar dat het mis is gegaan met de eerste bundel 🤔

Wel heel fijn dat de 2e bundel gewoon werkt zoals het de bedoeling is! Ik kan je verder gerust stellen, dat je de 1e bundel vergoed kunt krijgen🙂 Je kunt hier contact over zoeken nádat de bundel verlopen is, aangezien pas dan kan worden vastgesteld dat er geen gebruik van is gemaakt. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Ondanks het gedoe met de bundels, nog een heel fijn verblijf in Marokko gewenst 😊

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Welkom op de community ​@Laurin, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat raar dat het mis is gegaan met de eerste bundel 🤔

Wel heel fijn dat de 2e bundel gewoon werkt zoals het de bedoeling is! Ik kan je verder gerust stellen, dat je de 1e bundel vergoed kunt krijgen🙂 Je kunt hier contact over zoeken nádat de bundel verlopen is, aangezien pas dan kan worden vastgesteld dat er geen gebruik van is gemaakt. Dit kan online via  FacebookenX, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Ondanks het gedoe met de bundels, nog een heel fijn verblijf in Marokko gewenst 😊