Skip to main content

Hi,

 

Ik heb een buitenland bundel aangeschaft voor op de Nederlandse Antillen, nu deed hij het prima de 1e dag, maar nu de 2e dag helemaal niet meer.. geeft aan geen mobiele netwerken en bovenin m'n scherm geeft die enkel nog steeds 3g aan met roaming.

 

Het vreemde is dat ik op m'n 2e dag een SMS kreeg dat ik ineens op Aruba zit, dit terwijl ik bonaire nog niet ben afgeweest🤔

 

Iemand die weet hoe dit kan? En of t te maken heeft met dat het systeem ineens denkt dat ik op Aruba zit?

Sindsdien doet die het namelijk niet meer.

 

Ik hoor het graag

Hallo @Paul van Prehn 

 

Aruba valt binnen dezelfde bundel dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Probeer eens of handmatig een ander netwerk selecteren helpt, waarschijnlijk ben je nu verbonden met Telbo (provider uit Aruba), er zou daar ook MIO en Digicel beschikbaar moeten zijn en misschien ook andere, verschillende websites geven andere informatie over de providers die daar actief zijn.


Hallo @Paul van Prehn 

 

Aruba valt binnen dezelfde bundel dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Probeer eens of handmatig een ander netwerk selecteren helpt, waarschijnlijk ben je nu verbonden met Telbo (provider uit Aruba), er zou daar ook MIO en Digicel beschikbaar moeten zijn en misschien ook andere, verschillende websites geven andere informatie over de providers die daar actief zijn.

 

Dankjewel voor je informatie, leek mij ook niet aan het eiland te liggen.

Had inderdaad via internet (na heel veel zoeken) gevonden handmatig m'n netwerk aan te passen en dit heeft geholpen. 

Toch bedankt voor je reactie.