Skip to main content
Vraag

Buitenlandbundel werkt niet in Gambia

• January 27, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb een buitenlandse bundel aangezet voor mijn reis naar Gambia. Zodra ik op mijn bestemming ben aangekomen, kreeg ik een sms dat mijn bundel op is. Dit is 3 dagen later maar sinds aankomst heb ik en kan ik nog steeds niet bellen of gebeld worden. Daardoor kan ik de servicedesk ook niet bereiken. Hopelijk kunnen jullie via deze weg helpen of anders de bundel intrekken zodat ik hier ook geen extra kosten aan maak. 

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Vmd! Niet fijn dat 't allemaal niet lekker wil lukken met je buitenlandbundel en je verbinding daar in Gambia. 

Voor de zekerheid een tip, of eigenlijk meerdere, want we hebben hier verschillende tips verzameld voor een goede verbinding in het buitenland. Ik ben benieuwd of een van die tips helpt: Vooral het handmatig kiezen van een netwerk kan een groot verschil maken, dus die zou ik sowieso even bekijken.

Om voordeliger te internetten en bellen in het buitenland is het vaak slim om voor een buitenlandbundel te kiezen. Wat de buitenlandbundel betreft: achteraf zijn voor onze klantenservice zichtbaar welke bundel wel of niet gebruikt zijn. Als een bundel niet gebruikt is, dan kan deze achteraf vergoed worden, zo gauw het op je factuur staat en dus ongebruikt is. Je kunt voor hulp daarbij een belafspraak maken. 

Ik hoop dat je alsnog van je tijd in Gambia geniet!