Skip to main content

Ik ben in Albanië en wil Buitenlandbundels buiten de EU aanzetten om te kunnen bellen. Daar kan alleen via SMS maar dat heb ik hier niet. Ik heb alleen data via Vodafoon Albanië en landelijke SMS en bellen. Sim KPN staat uit. 

Hallo @Venzcc 

Je kan het ook via de MijnKPN app aanzetten.
Via “Mijn Bundels” → “Extra bundel kopen” → “Buiten de EU” kies je Albanië. Dan zie je deze keuze.

 


Hi @Venzcc,

Ik zie dat @RBxx je al heeft gewezen op de andere manier om bundels aan te zetten en hoop dat dit inmiddels gelukt is! Je geeft aan dat de KPN sim uit staat, hoe bedoel je dat precies? Om gebruik te kunnen maken van een buitenlandbundel via je KPN nummer, zal de KPN simkaart wel gebruikt moeten worden. Zie voor meer informatie hierover ook het volgende artikel:

 


Fijn dat iemand van KapN het te laat heeft aangezet, waardoor nu zowel mijn man als ik deze bundel hebben en nog diner als je later leest,  als hij al gebruikt is,  je je geld terug kan krijgen.  Nu dus niet meer. Wat een geetter!


Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt in je bericht @Venzcc, zou je dit iets duidelijker uit kunnen leggen?


Reageer