Skip to main content
Beantwoord

Buitenlands nr gebeld worden

• May 20, 2020
  • 3 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik word regelmatig gebeld door dit nr 4521443501 uit Denemarken kan ik dat blokkeren. Kunnen jullie zien of dit criminelen zijn

bvd paulien

Beste antwoord door Alex van KPN

HI Paulien, welkom op het forum. 

Wat PeterG zegt klopt wanneer je een vast nummer hebt. Echter gaat het hier zo te zien om je mobiele nummer, klopt dit? Zo ja, dan kun je dit simpelweg blokkeren in je telefoon? Welk toestel heb je? Dan kijk ik ook even mee. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 20, 2020

Via een search bij google: nummer is onbetrouwbaar.

Niet opnemen dus. Zet ook voicemail of antwoordapparaat uit zodat ook op die manier niet wordt opgenomen.

Niet terugbellen!

Als ze geen respons krijgen houdt het vaak na enkele dagen vanzelf op.

Blokkeren van ongewenste nummers kan alleen met een Pro Call Blocker. Dit is een losse nummermelder (zoals we die begin deze eeuw hadden), maar deze hebben ook de mogelijkheid dat een oproep niet doorkomt op de aangesloten telefoon. O.a. via Bol.com en Grandado.nl verkrijgbaar.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2020

HI Paulien, welkom op het forum. 

Wat PeterG zegt klopt wanneer je een vast nummer hebt. Echter gaat het hier zo te zien om je mobiele nummer, klopt dit? Zo ja, dan kun je dit simpelweg blokkeren in je telefoon? Welk toestel heb je? Dan kijk ik ook even mee. :relaxed:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@Paulien59 ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.