Skip to main content

Hi @Kpn we zitten op het moment op Curaçao. We hebben een internationaal buitenland internet bundel aangeschaft. Helaas zijn we geen mb’s uit mijn bundel gegaan maar zijn er wel extra kosten in rekening gebracht. Kunnen jullie me hiermee helpen? (We hebben wel een bevestiging via de app gehad)

Hoi @Wendy Schennink . Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Dan kan ik even meekijken.

 


Ik heb hem aangevuld, fijn dat je meekijkt.


@Erwin_  geen reactie meer van je mogen ontvangen. Bundel staat nog steeds op 0mb’s verbruikt maar wel extrA kosten

 


Excuus.  Ik zit net even te kijken. Wanneer heb je die bundel aangezet? 


We hebben hem geactiveerd op 31-7


Als je de specificatie er bij pakt kun je zien dat er 26 juli verbruik in het buitenland is geweest. ( 53,43) Toen stond de bundel niet aan en dat gaat dan behoorlijk in de papieren lopen.

Doel jij op die extra kosten? Want zo ja, kan ik daar helaas niks in betekenen. 


Nee die extra kosten van juli zijn inderdaad van voor de bundel. Maar zoals ik het zie zijn er ook extra kosten in augustus van toen de bundel al aan stond.


Nee die extra kosten van juli zijn inderdaad van voor de bundel. Maar zoals ik het zie zijn er ook extra kosten in augustus van toen de bundel al aan stond.

Aah, ok. Dat is dus de lopende factuur?

Zullen we in dat geval even afwachten hoe de definitieve factuur er uit gaat zien? Kun je me een seintje geven als die binnen is?


Doe ik! Bedankt!