Skip to main content

27 Okt kocht ik een bundel die nu 29 okt nog steeds niet zichtbaar is. Bedrag is wel afgeschreven. Wat te doen?

Telefoon al een keer opnieuw opgestart? Misschien moet je telefoon even opnieuw verbinding maken met het netwerk.


Dank voor de tip, is helaas niet de oplossing. 


Welkom op het forum @Carla Jans. Als je een bundel aanschaft verwacht je ook dat je die krijgt natuurlijk. Wat voor bundel is het precies en waar is het bedrag afgeschreven? 

Gaat het om een mobiel abonnement of een prepaid nummer? Bij een abonnement wordt het verwerkt op de factuur, daarbij wordt het niet ergens apart afgeschreven, vandaar de vraag.

Kan je ons meer vertellen over de situatie zodat we met je mee kunnen denken?


Het betreft alles-in-1 basis. Eerder gekocht, ging altijd goed. Bedrag 5,99 afgeschreven van mijn rekening en als ik in de app prepaid bij verbruik kijk is de aankoop te zien, maar het tegoed staat er niet. Heb overigens vanuit het buitenland gekocht en het tegoed dat er toen nog stond was ook verdwenen.


Hmm, dat is gek inderdaad @Carla Jans. Alles doet vermoeden dat de bundel er is, maar toch is deze er niet.

Ik wil ook kijken wat ik hierover kan zien. Zou je daarvoor het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer op je forumprofiel kunnen zetten en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan.


Merci, ik heb voor je gekeken. Ik zie bij dit prepaid-nummer geen wijzigingen of aanvragen staan. Had je het via de website aangevraagd? Heb je er ook een bevestiging van gekregen?


Ik heb geen bevestiging via SMS ontvangen. Het bedrag is afgeschreven van mijn rekening maar is inmiddels gecompenseerd. Het blijft vreemd dat ook de medewerker van klantenservice in mijn historie alleen ca 2 jaar en verder terug kan zien. Terwijl ik daarna diverse aankopen heb gedaan en tegoed heb gebruikt. Alles zichtbaar in de app.


De bundel kocht ik via de prepaid app.


Dat viel me gisteren ook op inderdaad, dat er ongeveer 2 jaar geen bundels lijken te zijn toegevoegd. Maar in die tijd heb je ze wel toegevoegd gehad blijkbaar. Ik zie de notitie nu ook van het gesprek dat je gehad hebt met de telefonische collega's. Daarbij staat ook dat je bij een volgende reis de bundel voor vertrek aanzet. Laten we dan kijken hoe het gaat met het activeren.


Bedankt voor je reactie. Het blijft jammer dat het tegoed dat er nog stond aan het eind van mijn verblijf in het buitenland plots verdween nadat ik de nieuwe bundel had gekocht.


Doordat de bundel niet werkte is het reguliere beltegoed gebruikt in het buitenland. Daardoor is dat afgenomen.Â