Skip to main content
Vraag

Bundel in Dubai werkt niet

• May 27, 2025
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben op dit moment in Dubai. Ik heb een bundel voor internet buiten eu gekocht maar ik heb geen bereik. Ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad (ook de afgelopen jaren in Dubai) maar nu werkt de bundel niet. Wat kan ik doen? De 1e dag deed ie het wel dus de instellingen staan goed. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Yvettejah, welkom bij onze community. 

Per 27 mei 2025 hebben wij nieuwe roamingbundels geïntroduceerd. Daarmee zijn de oude voordeelbundels per direct vervangen en is eventueel resterend tegoed hiervan niet meer geldig.

Wil je blijven profiteren van voordelig internet in het buitenland? Activeer dan eenvoudig een nieuwe bundel. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Daarom bieden we klanten die kort voor deze wijziging nog een oude bundel hebben aangeschaft de mogelijkheid om de kosten van één bundel te laten vergoeden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en plan een belafspraak in: we helpen je graag verder.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

Maar ik had gisteren al geen bereik, toen was het de 26e. Kan ik hiervoor ook nog volgende week bellen want als ik nu moet bellen kost dit ook heel veel geld. Het was wel netjes geweest als dit ergens had gestaan 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2025

En de bundel staat ook nog in mijn kpn 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Op een later tijdstip contact opnemen is geen probleem, je kunt wel alvast een nieuwe bundel aanzetten zodat je kunt internetten.

Ik heb het telefoonnummer op je afbeelding verwijderd in verband met je privacy. 

• Deelnemer
  • May 27, 2025

Let op: update je kpn app want de oude bundels staan er nog in. Ook de sms die ik kreeg in buitenland op 28 mei is voorzien van oude informatie. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Inderdaad belangrijk, dankjewel voor deze toevoeging hier.