Skip to main content

Hallo.

 

Ik zit helaas over mijn bundel heen, nu is het zo dat niks meer werkt. Kan niet op YouTube niks Facebook laad niet. Kpn geeft aan verlagen je internet snelheid als je bundel op is maar dit is gewoon absurd. Kan iemand me hiermee helpen?

De snelheid word zo laag dat alleen WhatsApp het eventueel nog doet. Als niemand plaatjes stuurt.

U kunt via MijnKPN extra data kopen.

 


Internet blijft gewoon bestaan voor email en SMS e.d., niet voor data-intensieve toepassingen zoals afbeeldingen en video @Jans-1987 

Wees blij dat je nog gratis internet hebt, zij het afgeknepen, bij andere providers ga je 15 cent per MB betalen en als je dat dan niet in de gaten kan de rekening oplopen tot honderden euro's.

 


De snelheid wordt prehistorisch. 64 Kb/s. Dat is natuurlijk niks. 

In de bundel heb je doorgaans tot wel 160 Mb/s. Al zul je dat nooit bereiken. Videobellen is zo'n 6 Mb/s bijvoorbeeld.

Maak zoveel mogelijk gebruik van wifi. Goede snelheid en gebruikt geen bundel.

Ter voorbeeld. Kennissen van mij hadden op een rivier cruise boot de wifi van 250 Kb/s. Daar laadde Facebook ook al niet meer mee. Vanaf dag 2 hebben ze via mijn Hotspot mijn 4G wifi via mijn bundel gebruikt.

Toch weer normale snelheid dan dus via MijnKPN de bundel van 1 GB bij nemen. Maar dan totdat je nieuwe abonnements bundel begint ook niet vrolijk tv kijken en videobellen. En streamen en downloaden via Netflix e.d. want één film haal je niet eens met die 1 GB, dat is al gauw 3 GB namelijk.

Downloaden via een, niet te trage, wifi verbinding en off line buiten de deur kijken kan wel.

 


Reageer