Skip to main content

Wat blijven de mb's,die ik over houdt van mijn bundel?

Waar ze blijven? Ze verdwijnen in het niets, want je kunt ze niet meenemen naar de volgende maand.


Vermoeden had ik al.

Bij vorige provider (Telfort),ging rest gewoon mee naar volgende maand.

Ok,bedankt. 


Je kan ze ook doneren aan een goed doel met kans op een leuke prijs.


Vermoeden had ik al.

Bij vorige provider (Telfort),ging rest gewoon mee naar volgende maand.

Ok,bedankt. 

Hallo @David 58 , als je automatisch naar KPN bent overgegaan op 26-01-2020 behoud je gewoon je overgebleven data naar de volgende maand, je kon maximaal 2 maanden meenemen naar de huidige maand.

Ben je bewust overgestapt van Telfort naar KPN dan ben je inderdaad de meeneemdata kwijt maar kun je bij KPN weer MB's delen.

 


Hoi @David 58 welkom op het forum! Zoals @JanD zegt neem je je MB's nog een paar maanden mee zolang je abonnement nog de Telfort variant is. Mocht je deze verlengen (of zelf overgestapt zijn van Telfort naar KPN) komt dit te vervallen en krijg je de KPN voorwaarden waar je Mb's vervallen aan het einde van de maand. Het voordeel van een KPN abonnement is wel dat je MB's kunt delen en doneren!


Dat delen en doneren kan alleen als je op t zelfde adres woont? Daar heb je dan toch niet veel aan. Kan ik mijn internetbundel trouwenswijzigen (ik wil minder mb zodat ik ook minder betaal).


@Angela2017 

Hussel kan je 1 X per maand naar boven of beneden bijstellen. Je bent alleen gebonden aan de contractduur van 1 of 2 jaar. Dat is niet meer gekoppeld aan een bep. abonnementsvorm bij Hussel.